Sinds gisteren heb ik óveral jeuk: Benen, bovenbenen, armen, handen, rug, dijen, mn voeten. Ik kan er zelfs niet van slapen en móet blijven krabben (gevolg: kapot en rode huid). Heeft iemand een idee wat ik kan doen, of een tip? Alvast bedankt!
Een douche helpt wel, maar maar heel even. Ik denk dat ik maar even moet gaan controleren op allergieën ja, mn benen zitten nu ook onder de rode bulten? Naja, ik ga dadelijk met de auto naar school, en die mevrouw die rijdt is de vrouw van onze huisarts, misschien weet zij wel iets Bedankt voor je snelle reactie!
Een allergie is erg aannemelijk, even goed je huid insmeren met (parfumvrije) creme en toch even navraag doen bij de huisarts lijkt me het beste Succes!
Ik kreeg het, bedenk ik me nu, toen ik mijn haar waste met nieuwe anti'roos shampoo. Misschien dat het daar aan ligt, maar lekker is het niet Krab me helemaal het leplazerus *probeert eraf te blijven, lijkt me niet goed, van die rode bulten.
Niet krabben [serieus dat zij de dokter tegen me als antwoord op mijn vraag 'wat moet ik doen als ik jeuk heb?' 'heel simpel niet krabben']! Hete douche vind ik vaak heerljk tegen de jeuk, daarna goed soepel houden.