Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

trouwens: jong geleerd is oud gedaan.. Dus gewoon mee naar stal die kleine!
Zoiets had ik zelf idd ook al in gedachten ja. Kind meenemen en dan gewoon gaan rijden enzo. Nou het is nog niet zover dus heb nog genoeg tijd om er over na te denken.
Nu wordt het iets moeilijker want ze is 9 maanden en begint nu stevige verlatingsangst te krijgen. Irritant want nu ligt ze dus te krijsen terwijl ik rij en dat is wel iets minder. Gelukkig kleine stal met weinig mensen en een pensionhoudster die zelf een jong zoontje heeft en dus prima weet wat het is. Verder moet de papa dus idd veel oppassen maar die weet hoe belangrijk de paarden voor me zijn dus die vindt dat ook heel vanzelfsprekend.
Dan zal het bij mij ook wle loslopen.. Ik heb het er al een paar keer met mijn vriend over gehad en hij weet ook dat mijn paard ook heel belangrijk voor me is dus het zal vast wel goed komen. Daarbij hoeft mijn paard in principe niet elke dag gereden te worden dus dat scheelt ook al. Ik rijd hem nu ook ongeveer 5 x per week en hij komt overdag lekker buiten. Bedankt voor jullie reacties.

Pipsel schreef:Bij alle meiden zijn er altijd wel andere mensen aanwezig schrijven ze erbij dus die kunnen ze evt wel wat opvangen en anders kan je toch zo van je paard afstappen?
Zazoo schreef:Laten jullie een baby in kinderwagen gewoon ergens staan? Hoe moet dat dan als hij/zij begint te huilen en je zit op een paard?