Hele erge haaruitval

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jessicauvita

Hele erge haaruitval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 19:09

Ik heb de laaste tijd heel erg haaruitval. Ik haal er echt hele plukken uit, en helemaal met wassen. Heeft iemand tips om dat te verminderen of wat ik eraan kan doen?

MariekeVol

Re: Hele erge haaruitval

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 20:19

Heb ik de laatste tijd ook! Best vervelend, de hele dag haren op mijn shirtje...
'S ochtend neem ik altijd al mijn haar in mijn hand, en als ik er dan een beetje aan trek kan ik er zo een plukje uittrekken... En ik heb al zulk dun haar...
Iemand zei tegen mij dat het het door het weer kon komen...

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 20:20

Ik heb dat ook idd! En mijn moeder zei het laatst ookal! Miss licht het idd aan het weer...

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 20:21

Vitamine C!

Gebruik je andere shampoo? Of een ander haarproduct?
Eet je minder gezond?
Heb je een permanent in je haar?
Stress?

irene85

ik ook, maar mijn haar wordt echt elk jaar dunner... Straks blijft er niks meer over.... en had altijd heel erg dik haar!

Peuk

Heb ik ook. Echt vervelend.
Ik houd 's ochtends mijn haar in een staartje en de langste, loszittende haren trek ik eruit. En verder niet aan m'n haar zitten.
Ik weet niet hoe oud jullie zijn maar het kan ook aan puberteit liggen zei mijn moeder.

MariekeVol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 20:22

Dat zal bij mij wel het geval zjin dan Haha!
Ts is 19..

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 12:06

Daantje1981 schreef:
Vitamine C!

Gebruik je andere shampoo? Of een ander haarproduct?
Eet je minder gezond?
Heb je een permanent in je haar?
Stress?

Veel stress ja en een nieuwe shampoo. Maar als ik wissel van shampoo heb ik er normaal nooit last van.

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 12:06

Vitamine B is toch ook daarvoor?

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 12:07

Ik heb dat ook, sinds kort... Als ik me haren kam zit heel mijn borstel vol met haren, en als ik dan een zwart truitje aanheb zeggen mensen altijd dat ik zoveel haren erop heb zitten

zal wel komen omdat ik laatst permanent krullen had laten zetten in mijn haren ofzo, maar k vind het wel erg lastig Scheve mond

MariekeVol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 12:21

Inderdaad, ik doe de laatste tijd maar geen zwarte t-shirts meer aan, want dan zit er steeds wel iemand haren van mijn shirtje af te plukken... Scheve mond

bokkertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 12:23

baby shampoo gebruiken
ik normaal haar shampoo zit allemaal gemische troep
daardoor raakt je haar beschadigd
bij baby shampo is dat niet zi
bij mij helpt het wel na de 2e fles baby shampo zag ik pas verschil

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 13:03

Haaruitval komt van binnenuit dus shampoo's zouden niet uit moeten maken. Ik zou vitamine B gaan slikken, kan je zo ff bij de drogist ophalen.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 15:30

vitamine b12 was het volgens mij.. dat ben ik op aanraden van mn kapster gaan slikken, moet zeggen dat het wel werkt Lachen

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 15:59

Dagravit B12 is mijn moeder aangeraden om te slikken tegen haaruitval..
Bij mijn moeder werkte het wel Ja

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 10:29

haar uit val kan verschillende oorzaken hebben.
Stress zoals al genoemt is. Zwangerschap, operatie's en jaja ouderdom maar dat zal het in dit geval niet zijn.

Ik raad je aan nioxin te gebruiken dit is geheel plastic vrij en helemaal hyperallogeen! (word tevens aangeraden bij chemokuren en word gebruikt in het brandwonden centrum in beverwijk)
Dit product is er voor een beginnende kaalheid en een gevorderde kaalheid. Dit stopt het kaal worden procces en dus de haaruitval. Het zorgt er tevens voor dat de haar zakjes die nog in tact zijn (waaruit de haren zijn gevallen) gestimuleert worden en het haar opnieuw laten terug komen.

Heb je echt kale plekken op je hoofd raad ik je aan hierbij ook nog een serum te gebruiken speciaal voor die kale plekken.

Het is te koop in een starters kit, extra voordelig. En mijn vader heeft voor mij bewezen dat het werkt. Mijn vader had iedere dag de hele was bak vol haar liggen als hij zn haarhad gedaan, hij werd gewoon echt kaal. na 3 weken gebruik van nixon was het praktisch al over. Hij gebruikt het sinds februari en verliest alleen nog de normale dagelijkse hoeveelheid.

Het is een shampoo conditioner en een schuim. Je hoeft het niet elke dag te wassen maar de schuim moet je 2 keer per dag op je hoofdhuid in masseren.

Ik zelf had altijd een vrij hoge haar grens en een rand baby haar wat maar nooit langer werd Clown
Ik gebruik het serum voor kale plekken op je hoofd voor mijn gezicht tegen mijn puisten (ook daar is het voor) en mn haarlijn is hierdoor een stuk dikker behaart geworden en mn baby haar is eindelijk gaan groeien!

even voor de duidelijkheid het is een haar en huid verzorgings product. Lost ook huidirritaties als roos, exceem en psoriasses op. Erg breed product dus!

wie meer wil weten moet maar even pmen!

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 10:30

heb ik ook al last van! gelukkig heb ik een mega bos haar dus vind ik het niet zo erg.. maar af en toe met wassen begin ik me toch zorgen te maken..

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 10:32

Talisa schreef:
Haaruitval komt van binnenuit dus shampoo's zouden niet uit moeten maken. Ik zou vitamine B gaan slikken, kan je zo ff bij de drogist ophalen.

in de meeste shampoos zit voornamelijk water zeep en alcohol wat je haar geen goed doet. Dat het van binnen uit komt klopt idd daarom kun je beter een shampoo gebruiken die al vanaf de haar wortel werkt zodat je haar al gezond naar buiten komt groeien en ook je haarwortels goed in tact blijven

Cil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 16:48

Ik verlies ook veel haar, eerst was het van de stress en dat klopte ook echt wel. Maar nu een jaar verder ben ik er nog steeds niet van af. Ik slik ook al een jaar vitamine B pillen maar m'n haar komt niet terug. Het blijft uitvallen en zo wordt het helaas steeds dunner.. Verdrietig
Steeds als ik denk dat het een beetje begint bij te groeien begint het weer uit te vallen.. Heb werkelijk geen idee wat ik nu nog zou moeten proberen..

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 17:03

als je haar zakjes niet gestimuleert worden is de kans ook niet zo groot dat je haar terug groeit. En het uitvallen stopt ook niet vanzelf.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:41

ik heb het ook vreselijk, en mijn moeder ook. binnen 2 dagen ligt mijn kamer vol met haren. echt vreselijk. mjah dat heb je gewoon ene paar keer per jaar. hoewel ik het wel erg zonde vind, desondanks heb ik nog een aardige bos haren Clown

Cil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 15:01

Breitling schreef:
als je haar zakjes niet gestimuleert worden is de kans ook niet zo groot dat je haar terug groeit. En het uitvallen stopt ook niet vanzelf.

Nee die link had ik zelf ook wel gelegd.. Maar wat kun je ertegen doen..

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 15:06

Moet je even de eerdere reacties van breitling bekijken,nioxin ik heb het vandaag binnen gekregen en ga het proberen tegen puistjes,ben erg benieuwt!!

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 15:10

Ik had een tijdje terug ook veel stress en toen had ik ook veel uitval. Nou heb ik sowieso al dun haar, maar daardoor is het nog wel dunner geworden. Nu is het gelukkig alweer wat minder, en we hopen maar dat het gewoon aangroeit. Knipoog

Ik ben toen ook weer overgestapt op New shampoo van de Lush. Ik gebruikte een tijdje wat andere shampoos van hun (o.a. tegen vet haar), maar New verbetert de doorbloeding van je hoofdhuid en helpt daardoor ook tegen haaruitval. Het heeft bij mij wel gaan holpen, maar ik ben ook extra op mijn eten gaan letten en ik heb nu niet meer zoveel stress, dus daar kan het ook aan liggen.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 21:14

Gebruik geen babyshampoo voor volwassenen! Baby's hebben een andere zuurgraad dan wij op ons lijf, daardoor is babyshampoo niet geschikt voor ons. Het kan zelfs schilfertjes en huidirritaties veroorzaken en de haarschubben gaan openstaan en dan word je haar dof.

Tip voor de ts, probeer je haar eens een dagje te tellen, je mag nl 100 haren per dag verliezen voordat je kan spreken over een haaruitvalprobleem

er is laatst al een topic over geweest
viewtopic.php?f=136&t=780405&hilit=