ik heb al een paar dagen last van me keel, dat ik heel moeilijk kan slikken enzo. Maar verder hoef ik niet te hoesten ofzo. Nou dus toen eergisteren liet ik ff me pa en ma kijken in me keel, toen zeiden ze van oow dat ziet er wel vies uit, dus de volgende ochtend(gister) gebeld naar de dokter voor een afspraak. Nou dus wij kwamen daar bij de dokter, verhaal verteld enzo. Toen vertelde mijn moeder vanik moet er ook bij zeggen dat ze vaak heel erg moe is. We zijn daar een paar maanden geleden al een keer voor bij de dokter geweest, bloed laten prikken, maar er was niks aan de hand. Maar mijn zus heeft afgelopen winter pfeiffer gehad dus t zou zo in een keer om kunnen slaan. Nou eerst ging de dokter in me keel kijken, hij zei gelijk oow dat ziet er wel heel erg vies uit idd. Hij zei van nou het is wel fikse keelontsteking, en ik durf eigenlijk te zeggen dat ik wel bijna cker weet dat het ook pfeiffer is

Maar nu doet het echt super pijn, ik slaap 's nachts amper. Terwijl ik wel super moe ben. Meestal ga ik al rond 9 uur naar bed, maar dan slaap ik gelijk, en dan wordt ik rond 12 uur ofzo wakker en dan lig ik de hele nacht wakker. Tot een uur of 6 maar dan hoef ik nog maar een uur te slapen voor ik er weer uit moet. Ik ben vandaag dus ook niet naar school gegaan(dus geen vriendje zien

Maarja weten jullie wat voor dat niet slapen, en voor de pijn? Ik kan 's ochtends echt helemaal niks eten, moet eerst 10 liter water zuipen voordat ik een beetje normaal kan slikken door me droge keel. En ik kan er eigenlijk niet veel door heen krijgen. Weten jullie iets of hebben jullie het zelf ook wel is gehad?