Ex vriend problemen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nelll

Ex vriend problemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 09:21

Ik moet me verhaal kwijt ik zit daar heel erg mee...
Ik weet ook niet of goed geplaats is in MW maarja..
Trouwens ik vertel niet tot details je moet maar even door denken Knipoog

Het begon dat er een jongen was waar mee begon te msnen ik kon hem via me nicht.
Op een dag woude we wel eens afspreken dus wij hebben afgesproken samen met me nicht toen gigen we zwemmen alles was normaal

De volgende dag hadden met elkaar xD.. Elk weekend zagen we elkaar en bleven af en toe bij elkaar slapen. Maar opeens begon die jongen aan me te zitten ik schrok best wel want er is al keer iets gebeurd. Hij ging steeds veder en ikmoest bij hem ook ''dingen'' doen wat ik dus niet wou hij had me 1x zo bij me schouders naar ''benede'' geduwd [[moment van door denken]] Ik durfde niets terug te doen i kwou niet en ik moest hem ook trekken even hard gezegt, als ik niet meer veder wou zij die ga door ik heb echt zo een pijn in me handen gehad nog nooit zo erg gehad in me handen dan.
Toen heb ik na 3 maaden veel te laat uit gemaakt maar dat was uit bang heid ik durfde neit uit te maken het was uit en toch misde ik hem ik besefde niet dat hij me helen leven verkloot heeft.

nu 6 maanden later denk ik zit ik hier nog mee. tijdje geleden heeft hij gesmst we hebben een tijd hele ergen ruzie gehad en toen smsde die heey alles daarzo afz leiden dat smsde die ik zag ze naam staan in me mobiel begon meteen te trillen ik heb gejankd en terug smst datik niet contact wildat ikehm haat alles.

Toen later heb ik een vriendin gebeld dat het niet lukte ik zat te erg hier mee en zij zij je moet aan gifte doen me pa heeft toen aan de telefoon afgeluisterd [[ waar toch blij mee ben ]] hij heeft glijk die jongen gebeld en gezegt nog 1x contact en kje zult gevolgen krijgen politie dus. en dat hij niet mensen moet dwingen hij heb al keer een vriendin ''misbruikt'' en ik ben zo bang dat di ebij meer mensen doet ik heb bij vertrouwings persoon gelopen niets heeft geholpen pas heb ik bijna gejankt in deklas omdat iemadn zij ga jij maar lekker pijpen en hij maakte die bewegingen als iemadn kwaad op me is gebruiken ze altijd dat gister was dat ook zo..

Ik weet echt niet meer wat ik moet.. ben echt hopeloos Verdrietig

Manderino

Re: Ex vriend problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 01:41

aah meis,dat is niet niks.
Maar goed dat je vader er van af weet,en als hij weer iets
doet wat jij niet leuk vind,zou ik toch even contact opnemen met de Politie.
heel veel sterkte iig.
trek je niks aan van de kinderen uit je klas .gewoon negeren ,dan is het voor hun ook niet meer leuk Knipoog