Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Michelle19 schreef:Hoi, ik heb nu een voedings programma gekregen wat eigenlijk wel ideaal is. Regelmatig eten is eigenlijk wat het inhoud en dit werkt gewoon echt... Ik heb zelf ook snel honger...
*Smorgen moet ik twee (bruine) boterhammen (opelkaar) met beleg en een volkoren cracker met beleg (ik doe er komkommer op).
*Tussen het ontbijt en de lunch (ik ga uit van een uur of 10/half11) een tussendoortje een appel bijv.
*Tijdens de lunch 4 boterhammen (per twee op elkaar dus) met beleg, daarnaast moet ik rauwkost eten (tomaatjes, komkommer), dan heb je toch lekker gegeten. Daarnaast moet ik ook zuivel nemen. Ik zou vooral aanraden water erbij drinken omdat dat nog meer vult.
*Tussen de lunch en het avond eten nog een tussendoortje, bijv. een liga of nog een stuk fruit.
*Bij het avond eten een flinke porsie groenten, 4 aardappels, en weer rauwkost (tomaatjes,komkommer).
*En tenslotte tussen het avondeten en het slapen gaan rond half 9, moet ik nog yoghurt met fruit erdoorheen.
Als je zorgt dat je regelmatig eet en rond de zelfde tijd, dan gaat het echt goed! Als je de ene keer om 6 uur avond eet en de andere keer om 8 uur, (wat vaak voor komt bij de meeste mensen) dan is het logisch dat je honger krijgt en van alles gaat eten! Ik heb er echt succes mee!
gucci_girl schreef:Dank je wel voor je reactie.. wat veel zeg wat je allemaal moet eten! En dan heb ik het niet zozeer over de tussendoortjes maar de lunch en het avondeten! Ben je soms 2 meter ofzo dat het er allemaal in past?