Door rug gegaan, hoe nu verder?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Door rug gegaan, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 10:28

Ik ben gister door m'n rug gegaan, en vanochtend kon ik niet op of om, of m'n bed uitkomen. Als ik zit gaat het redelijk, behalve als ik beweeg, opstaan/gaan zitten is echt een crime. Soms als ik beweeg schiet er een steek door m'n rug en moet ik naar adem happen. Lopen gaat redelijk, als ik maar langzaam loop. Naar de dokter gaan lukt vandaag niet ivm drukte op werk. Wie heeft voor mij de tip om de dag door te komen??

Scum

Re: Door rug gegaan, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:52

Jouw gezondheid is belangrijker dan je werk. Het enige wat je nu kunt doen is snel naar de huisarts gaan.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 10:56

Ik weet het, maar ik kan helaas écht niet weg. Vandaag en morgen zijn de 2 drukste dagen van deze periode en ik ben gister al vrij geweest. Daarom zoek ik iets om nu te verlichten, maarja...

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 11:15

Je rug flink in laten smeren met tijgerbalsem, en goed in laten masseren, Doet pijn ik weet het want ik ga bijna dagelijks door mijn rug ( Slecht matras en geen centen voor nieuw)

Als mijn vriend me dan inmasseerd met tijgerbalsem ga ik even door het dak, maar daarna voel je je een stuk beter, en wel rustig aan blijven doen.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 15:02

Heb dat meerdere malen per week. Dus wat helpt. Hete douche. Dan insmeren met midalgon. 2 Ibuprofens nemen van 400 mg per stuk en dan een paar uurtjes gaan slapen. Je rug heel goed warm houden.

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:27

Misschien een hele rare tip maar wat ook goed helpt is aan een deur hangen of in bijv. het trappegat. dit hebben wij als advies gekregen bij een rugpreventiecursus op het werk. door te hangen rek je je wervelkolom uit. het zal flink zeer doen maar het helpt echt goed. dit een paar x per dag herhalen. heb al meerdere collega's gehad die regelmatig door hun rug zijn gegaan en hier echt baat bij hadden. zelf doe ik het ook regelmatig. ook als ik al vaag wat in m'n rug voel.