Allebei de keren na een val van een paard. Voor anderhalf jaar terug ben ik geopereerd aan mijn schouder nadat ik met springen eraf was gevallen, en verkeerd in de hindernis terecht kwam. Er was toen van alles kapot. (kapsel, pees, spier, banden etc,) Dit is toen ''gemaakt''. Daarna heb ik 6 maanden moeten revalideren voodat ik weer op het paard zat en zelfs toen was ik nog niet ''uit'' geravalideerd.
Nu ben ik voor een poosje terug na een flinke rodeo weer van paard gevallen. Al gelijk voelde ik dat er iets niet goed zat. Naar ZH geweest, bleek dat ik een grote scheur in schouderblad had, verder was er over de banden, kapsel etc. nog niet bekend. Moest eerst maar 3 weken rust houden en daarna weer terug. Toen verder onderzocht, bleek dat weer het kapsel, banden en de rest kapot was, vandaar weer die verschikkelijke pijn.
Ik ben toen gelijk op de spoedlijst gezet, om geopereerd te worden.
Morgen is het zover, ik ben ontzettend zenuwachtig. Want inprincipe kunnen ze alles maar 1 keer goed maken. Dus nu is het hopen dat ze er nog wat mee kunnen en dat ze het weer een beetje goed kunnen maken.
Wie duimt er even mee dat dit gaat lukken??
Ik krijg iig een plaat over schouderblad (geloof over het schouderblad), voor de rest gaan ze met ankertjes proberen om te maken.
Het zal weer een hele pijnlijke operatie, daarom zie ik er erg tegenop!
Lang leve de morfine!

Ik wilde dit toch even kwijt, hihi, ben zo zenuwachtig!!

Groetjes Sanne