Vliegen in huis

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
garny95
Berichten: 5277
Geregistreerd: 05-11-06

Vliegen in huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 13:27

We proberen hier van alles, maar met drie honden in huis, kippen, konijnen en paarden buiten is het erg lastig om die vliegen buiten te houden.
Ik ben erg behendig geworden met een krant, ook met zo'n stroomafgever ( racket), we hebben twee apparaten met uv lampen en een lokplakvel erachter ( werkt niet echt geweldig maar wel tegen muggen en motten !), houden het huis goed schoon, overal horren en ondanks ik er al zker 10 doodgemept heb vanmorgen in huis, heb ik er hier al weer twee in deze kamer. Ik heb werkelijk geen idee waar ze vandaag komen.
TIPS!!!!!! graag !

LDRD

Berichten: 9881
Geregistreerd: 04-02-04

Re: Vliegen in huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 13:29

Denk dat het aan het vochtige weer ligt, want bij ons is het sinds gisteren ook een ramp. Heb plakstrips hangen, maar die weten ze over het algemeen handig te omzeilen.
Ik houd me ook erg aanbevolen voor tips Haha! .

rommulus

Berichten: 11522
Geregistreerd: 11-12-04
Woonplaats: gooi een emmer leeg volg het water daar woon ik :D

Re: Vliegen in huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 13:30

dat zou ik ook wel eens willen weten
wij zitten hier met het zelfde probleem en daar bij nog een bergen muggen wij spuiten zo af en toe als het weer te erg word onder de vloer met een middel wat alles dood wat vliegt maar dat werkt ook niet afdoende

Arrabel

Berichten: 5391
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: 't Gooi

Re: Vliegen in huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:09


garny95
Berichten: 5277
Geregistreerd: 05-11-06

Re: Vliegen in huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 18:53

ha arrabel, grappig ik zal het vanavond nog eens goed bekijken en proberen uiteraard. Ik heb alleen geen idee waar ze naar binnen komen, we hebben overal horren.