Aanstaande mama's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jmc

Aanstaande mama's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 12:26

Ik zie steeds meer topics verschijnen over de zwangerschap en ben altijd benieuwd hoe deze bij iedereen verloopt. Hoever ben je? Weet je al wat het wordt? Wanneer ben je uitgerekend? Waar wil je bevallen? Heb je er veel last van kwaaltjes? Hebben jullie al een buikje?

Kortom het lijkt me leuk eens wat meer over jullie zwangerschappen te weten te komen.

Ik ben 18 jaar en vandaag precies 18 wk en 2 dgn in blije verwachting van mijn eerste kindje. 21 Juni heb ik mijn 20wk echo en hopelijk kan de VK me dan vertellen wat het geslacht van onze kleine beeb is. Al weken ben ik ontzettend benieuwd! Eindelijk gaan we nu een klein buikje zien. S'avonds weliswaar na het eten, maar hij groeit! Mijn vriend en ik hebben trouwens besloten voor een thuisbevalling MITS de hele zwangerschap zonder complicaties verloopt. De voornaamste reden is toch wel de vertrouwde omgeving. Alhoewel ik eerst liever in het ziekenhuis wilde bevallen gezien daar alles direct bij de hand is.

Ik ben uitgerekend op 14 November en heb dus nog wel een tijdje te gaan. Hopelijk verminderen de kwaaltjes zich in de loop van tijd, want momenteel beleef ik alles zeer extreem. Gelukkig ben ik al een week of 3 heel energiek en kan dus erg veel doen. Erg handig aangezien we 8 september in ons nieuwe huis kunnen trekken! We zijn druk bezig met het vinden van een geschikte babykamer maar eerst wachten we de 20wk echo af!

Groetjes Kim

daphneM

Re: Aanstaande mama's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:54

jeej kim, zo snel alles, had ik niet van je verwacht, maar heel veel geluk er mee, hopen dat het een gezond kindje wordt.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 17:57

Gefeliciteerd Lachen
In de HK loopt een topic over zwangere dames, deel 19 alweer geloof ik, waar het een komen en gaan is van aanstaande en reeds bevallen mama's is. Kom gerust een langs om mee te kletsen en ervaringen uit te wisselen Lachen

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 08:37

winia4ever schreef:
jeej kim, zo snel alles, had ik niet van je verwacht, maar heel veel geluk er mee, hopen dat het een gezond kindje wordt.

Vreemd, jij kent me niet eens?! Misschien enkel een keer van Internet.

Pauline dankjewel. Ik ga zeker een kijkje nemen!

noby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 16:03

ik wil je even feliciteren met je zwangerschap!!!:)
wat anderen er van zeggen moet je maar naast je neerleggen.
je weet zelf het beste wanneer je er aan toe bent.
ik word over een paar maand 22 en ben nu 4 jaar samen met mijn vriend heb 1 maand geleden de laatste prikpil gehad en nu maar wachten tot ie uitgewerkt is.
als het raak is zal ik mijn ervaringen graag met je delen alleen denk ik dat je zelf dan inmiddels al bevallen (jammer genoeg voor mij) Haha!

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 19:10

Noby, spannend! Nog eventjes wachten voor jou dan, maar komt vast goed!