narcose en trauma komt omhoog

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marleen_usar

Berichten: 24708
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

narcose en trauma komt omhoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-07 15:37

Mijn dochter is vandaag geopereerd, en ze lag naast een meisje dat erg heftig reaggerde op de narcose.Op een gegeven moment begint het meisje weer, en gaat helemaal over de rooie.Ik ging snel naar haar bed en probeerde om samen met degene die bij haar was haar te troosten.Die vrouw drukte op het knopje en even later kwam er iemand langs,die probeerde om haar aandacht te vragen om zo met haar te kunnen praten.Alles van haar verleden kwam naar boven en dat was zeer schokkend.Mijn dochter is snel naar een andere kamer verhuisd,en wij vertelden haar dat dat meisje aan het dromen was.De verpleging gaf aan dat er op deze manier veel oud zeer wordt verwerkt.Dat kan wel zo zijn maar ik vond het nog al wat zeg,pppppffffff moest het even kwijt.

Kit_for_ever

Berichten: 2632
Geregistreerd: 11-09-05
Woonplaats: Derde doos aan de linkerkant

Re: narcose en trauma komt omhoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 15:40

Dat is inderdaad heftig om te zien! Nooit geweten dat je op die manier kan reageren op een narcose. Zit je dochter er veel mee met wat ze gezien (en gehoord?) heeft? Hoe gaat het met haar na de operatie?

marleen_usar

Berichten: 24708
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Re: narcose en trauma komt omhoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-07 15:43

Ze zit er niet mee, ook omdat ze slechthorend is en alles niet goed heeft kunnen verstaan.Ze hebben een trommelvlies gemaakt van eigen weefsel,en dat er in gezet.Ze mag nu een week niet bukken,sporten,springen ed.Zij had geen last van de narcose,maar ik wist niet dat het zoveel oud zeer naar boven kon halen.Voor die gene die bij haar was vind ik het ook nog al wat.

pubelia

Berichten: 10003
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Re: narcose en trauma komt omhoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 15:44

Dat is idd erg heftig, maar helaas dat gebeurt wel eens. Ik hoop dat het nu goed met je dochter gaat?

marleen_usar

Berichten: 24708
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Re: narcose en trauma komt omhoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-07 15:45

Het gaat erg goed en ze zit onder de pijn stilling dus dat scheelt wel.Eindelijk mag ze over een paar weken zwemmen en is haar gehoor ook goed.

Mama_Suus

Berichten: 1897
Geregistreerd: 11-10-04
Woonplaats: Heerle [NB]

Re: narcose en trauma komt omhoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 16:18

het gebeurt inderdaad vaker, ook mij is het overkomen toen ik uit narcose kwam, gelukkig lag ik alleen op de uitslaapkamer...

wel heel vervelend, maar gelukkig heeft het niet veel effect gehad op je dochter