Welke helpt wel?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovely82 schreef:Ik had eerst altijd dure merken maar was totaal niet tevreden voor de kwaliteits prijsverhouding, nu gebruik ik huismerk Etos en van de Hema, nou helemaal toppie hoor!
Frouk schreef:ja je hebt indd ook flesjes met bruinversnellersdaar word je wel bruiner van. Maar dat is dus anders als gewone zonnebrand
Goede bruinversneller is die van biodermal
Liedje schreef:Het gaat me eigenlijk om allebeiIk wil graag bruin worden, maar ook mijn huid beschermen
Liedje schreef:Maar is die speciaal voor in de zon dan?
Frouk schreef:cremes zonder factor zijn gewoon niet goed om mee te zonnen. Anders had er wel wat op gestaan. voor baby's en kleine kinderen zijn er speciale zonnebrand middeltjes met extra hoge factoren tegen verbranden, dus dat je met een gewone switsal creme niet zou verbranden klopt wat mij betreft van geen kant. Waarom maken ze anders die speciale creme's?(lees factor 50)
Je wilt toch niet op je 30e al 1 en al rimpel zijn omdat heel je huid verpest is omdat je op jongere leeftijd zonder factor ging zonnen?en dan nog niet eens te spreken over de huidkanker die je er van kan krijgen.