eerst spierpijn in kuit gevolgt door last van knie..

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nicje87

Berichten: 9870
Geregistreerd: 26-06-06

eerst spierpijn in kuit gevolgt door last van knie..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 21:09

het begon 2 weken geleden ik was les aan het geven en had last van me knie..
volgende dag 3 paarden gereden en daarna nog eens een buitenrit van ruim 2 uur. gevolg: volgende dag spierpijn in rechter kuit..
na een paar dagen had ik weer hele erge last van me knie(voorkant linker knie links boven.. daarna is het naar achter gegaan> me knie holte.ik heb toen echt een paar dagen bijna niet kunnen lopen en als ik ging hurken en daarna weer opstaan kwam er een steek alsof er wat vast zat.. ook was/is het wat opgezet. ik heb toen een gel wat eigenlijk voor paaarden is erop gesmeerd en na een paar dagen was het weer weg..
doordat de stal jongen ontslagen was heb ik even een paar dagen niet intensief gereden. maar gister dus weer wel 4 paarden en nu begint de pijn opnieuw.alleen gelukkig nog niet zo heel heftif. dus heb ik vandaag rustig aangedaan en heb nu even geen last. wie komt het bekend voor? of weet wat het is? overbelast?
wel heb ik vanaf me 15e 2 en een half jaar dagelijks in de horeca gewerkt. en had daar ook een foute staan houding.(ik druk me knieen naar achteren) kan het daar mee te maken hebben? ik wordt nu over 3 maanden 20 trouwens...

groetjes nic