Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Qimm schreef:Je kunt niet plaatselijk afvallen, alleen algemeen. En dan hopen dat je lovehandles verdwijnen.
WildWings schreef:Een broek die niet zo strak zit of een shirt dat niet zo strak zit.
Jullie ook? WildWings schreef:Een broek die niet zo strak zit of een shirt dat niet zo strak zit.

nu mn buik er nog af whaha :p Bitterbal schreef:veel oefeningen met je heupen... ze helpen bij mij goed... zoek bijv. op youtube eens op *och oliebol nou ben ik t kwijt.. het was van tell sell zo met dat dans gedoe waar je van zou afvallen... nou het echte afvallen helpt niet, maar als je paar van die oefeningen doet, beejte combineerd met een eigen idee helpt die bij mij redelijk voor mn lovehandlesnu mn buik er nog af whaha :p

). Ik ben heel slank en tenger, maar die ribbels daar, grr!! Heb een jaar lang heel fanatiek gefitnesst, zag overal resultaat, behalve daar... Heb de hoop ook maar opgegeven. Het hoort nou eenmaal bij mij (al zag ik het liever verdwijnen
)
)... en als je op you tube even zoekt op 8min abs dan vind je daar een filmpje van een raar amerikaans ventje, maar hij heeft een aantal goede buikspier oefeningen *ook voor de lovehandles..* Ik voel die van mij iig goed whaha... heb al lekker spierpijn :p