Vroeg me eigenlijk af of er ook mensen met de ziekte van Crohn op bokt zitten? Zo ja, wat voor medicatie gebruik je? ben je al eens geopereerd? etc.etc.....
Met mij gaat het op dit moment slecht, zal het even kort vertellen:
Sinds april 2006 zijn de artsen erachter gekomen dat ik Crohn heb. Ik heb toen een tijd prednison geslikt en daarna overgegaan op 1 puri- nethol per dag, en 1 entocort per dag. Toen ging het steeds slechter en heb ik mijn entocort verhoogd naar 3 per dag. De pijn bleef aanhouden dus zei mijn behandelend arts dat ik moest stoppen met entocort en maar weer moest beginnen met prednison en dat we bij de afspraak wel een afspraak maken voor en operatie. Oke dat weet ik ook weer, ik moet dus geopereerd worden!

Toen kreeg ik van de week weer z'n last dat mijn moeder zei dat het misschien wel mijn blinde darm zou kunnen zijn...en toch maar even naar de huisarts, die verwees ons meteen door naar de eerst hulp...daar bloed afgenomen, urine onderzocht en een echo gemaakt...blijkt dus dat ook mijn blinde darm nog ontstoken is..eigenlijk wilde ze me gelijk houden in het ziekenhuis,,,maar daar had ik eigenlijk niet z'n zin in omdat ik me niet echt super ziek voel!....

Bedankt voor het lezen van mijn verhaal,,en ik ben even mijn ei kwijt!
Hoop dat er meer mensen zijn, die en van paarden houden en crohn hebben!

Groetjes Nikki