Zere schouders

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Zere schouders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 23:10

Sinds een paar uurtjes heb ik voor de zoveelste keer last van mijn linker schouder, maar helaas begint mijn rechter schouder ook te protesteren.
Als ik mn armen gewoon naar beneden heb hangen heb ik helemaal geen last, maar als ik mn armen omhoog doe voelt het alsof er zand in mn gewrichten zit. De pijn zit van mn schouder tot halverwege mn bovenarm aan de voorkant van mn arm. M'n arm is niet stijf of verder 'anders', behalve dan dat het pijn doet. Het kan ook eigenlijk geen overbelasting zijn, zo veel heb ik de afgelopen dagen niet gedaan Bloos

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

Hmm zit wel hopeloos in mekaar zeg, wordt binnen kort ook al aan mn neus geopereerd. Gaat goed Clown

Qimm

Berichten: 15225
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Zere schouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 10:59

Je bent ook niet gevallen of een gewone rare (onverwachte) beweging gemaakt. En hoe hoog kun je je armen zonder pijn optillen?

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Re: Zere schouders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 13:58

Nee ben niet gevallen ofzo, heb het ook al vaker gehad zonder dat ik er een rede voor kan vinden.
Gister was het links dusdanig dat ik naar voor maar een paar cm om hoog kon, naar achter ging wel beter daar kon ik tot iets onder mn schouder zonder erge pijn.
Het gaat nu al een stuk beter, kan mn armen weer gewoon gebruiken, maar voel het nog wel wat. Nu zijn rechts en links ongeveer gelijk kwa pijn, het voelt niet lekker, maar sta er niet meer bij te vloeken Knipoog

Qimm

Berichten: 15225
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Zere schouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 14:45

Fijn dat het weer wat beter gaat. Probeer je schouders niet te forceren (door de pijngrens heen te gaan. Die pijngrens is er niet voor niets!) Zijn er wel eens foto's/echo/scan gemaakt van je schouders aangezien je al zo'n tijd last hebt?

natasja1991

Berichten: 1301
Geregistreerd: 29-04-07
Woonplaats: Groningen>Delfzijl

Re: Zere schouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 14:46

hmm ik heb precies hetzelfde gehad ben ik mee naar de dokter gegaan en het bleek dat ik een ik had een ontstoken pees had

Qimm

Berichten: 15225
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Zere schouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 14:53

Met deze klachten kun je heel veel verschillende problemen hebben, waaronder inderdaad een pees ontsteking. Mara het kan ook een verkalking in je pees zijn, of een slijmbeursintsteking, of misschien een heel klein scheurtje/beschadiginkje. Misschien heb je een pijnlijke streng in de grote spier van je schouder of een onregelmatigheid van de botstructuren in je gewricht waardoor je constant een irritatie houdt, misschien zit er wel wat vocht in het gewrichtje tussen je sleutelbeen en je schouder, misschien is het binnenkapsel van je schouder wat ontstoken.

Al deze dingen kĂșnnen de klachten van de ts wel veroorzaken.

LaraCroft

Berichten: 1624
Geregistreerd: 25-11-05
Woonplaats: Friesland

Re: Zere schouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 11:31

Ga nou eens naar de dokter Truf! En niet weer een half jaar wachten! Pling

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Re: Zere schouders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 23:10

Tnx voor de reacties!

Jaja Sarah, eerst maar eens mn neus, daarna komt dit wel weer Tong uitsteken

Forceren lukt niet eens, daar deed het te zeer voor. Was alleen even kijken hoe ver ik (niet) kon gaan. Nu is het zo goed als over, voelt alleen nog als een heel klein beetje spierpijn.

De volgende keer dat ik er zo'n last van heb ga ik wel naar de dokter, het komt te vaak terug om mee door te blijven lopen.