Ik ben de laatse 2 dagen ook steeds klam en word elke keer zwetend wakker.. maar ik laap ook onder een dekbed.. Draaiding? Zo'n ventilator of aan het plafond? Zo'n draaiding is niet zo duur hoor..
Ik verduister idd ook m'n kamer, heb alleen de deur open als ik ga zonnen.
een windmolen?? heb ik ook op mijn kamer staan, normaal zweet ik niet maar met dit weer wel een beetje, en dat helpt best goed, en duur nee dat is het niet
misschien kun je ipv je dekbed, alleen met het laken slapen, dat doe ik ook in de zomer, heb wel zo'n seizoenen dekbed, maar dan is het nog te heet mee. en idd zo'n ventilator, is toch best handig, wat moonchloe zegt klopt, maar omdat het waait, krijg je wel wint en dat is wel lekker hoor. en niet zo duur hoor. En 's avond de raam open!! wel iets ervoor anders heb je strx alleen maar last van muggen.
magda_90
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-07 08:47
.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 08-05-22 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik word in de zomer ook klam wakker, maar ik ga ook klam slapen Het is op mijn kamer ontzettend benauwd, en ik slaap helemaal zonder laken/deken/dekbed.
ja donkere kleuren maken het alleen maar erger. Je zou wel van die verduisterings gordijnen kunnen kopen die zo'n zilver/aluminum kleurig laagje aan de raam kant hebben, want dat kaatst licht/warmte juist weer af
ikzelf heb met dit weer ook last van zweten in bed! dit is heel normaal hoor en je hoeft je er niet voor te schamen! mijn vriend heeft dit nog veel erger, ook in de winter, hij zweet zich letterlijk droog! wat bij ons veel help is s'avonds voor het slapen gaan een kwartier met koud water douchen[beetje lauw] in het begin is dit erg wennen maar je went eraan! je lichaam koelt dan goed af waardoor je al niet warm naar bed gaat! ik merk dat sinds ik dit doe ik veel beter slaap en het ook lang niet zo warm meer heb, ik lig zelfs onder de deken zon nu en dan met dit hete weer! mijn vriend heeft dit iets meer, maja iedereen is anders he! probeer ook om zo min mogelijk aan te doen in bed, dus bijvoorbeeld een boxer en een hempje! en zorg ervoor dat alles van 100% katoen is, dus je matras overtrek en je deken overtrek! zorg ervoor dat je zo min mogelijk polyester in je bed hebt, dit houd warmte vast zodat je nog meer gaat zeten! ook kun je anders eens voor een speciaal dekbed gaan kijken, hiervoor kun je informeren bij een beddegoed zaak!
succes en ik hoop dat je er wat aan hebt!
magda_90
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-07 14:37
.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 08-05-22 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb het ook zo warm in bed, maar ik kan niet slapen als ik niets over me heen heb. In de ochtend heb ik het laken wel weggetrapt. Mijn broertje heeft momenteel zo'n mobiele airco op zijn kamer, behoorlijk koud. Ik krijg binnenkort een ingebouwde op m'n kamer.