Ik heb al verschillende fysiotherapeuten, dokters gehad.. maar niks mocht helpen. De ene keer was het dat het Groeipijnen waren, toen was het te weinig gewrichtsvocht en vorig jaar was het ruwheid van mijn kraakbeen. Ik ben in Februari weer begonnen met fysio, maar weer waren de oefeningen precies hetzelfde als 4 jaar terug.

Daarom toch maar naar de Orthopeet gegaan, en die hebben we over kunnen halen tot Foto's en MRI Scan. Die vorige week is gemaakt. Vandaag afspraak en het bleek dat mijn kraakbeen onder in mijn knie dunner en 'rommeliger' was dan boven. Het enige wat hij eventueel kon doen is een Kijkoperatie. Maar hij zou pas zeker kunnen zijn als hij het echt ziet, en dan nog is het enige wat hij kan doen een beetje Polijsten zodat het wat gelijker wordt. Alleen dat is absoluut nog geen garantie dat het beter wordt.

Mijn vader heeft (al jaren terug) ook een Kijkoperatie gehad, en die heeft er maanden last van gehad. Nu is dat al lange tijd terug, maar die slechte knieen heb ik toch van hem

Maar, baadt het niet.. dan schaadt het niet. Toch maar wel proberen ? *zucht*
Ik had gewoon graag een Definitief antwoord gehad.
Iemand zijn mening hierover ?