ik vind dat ik de laatste tijd nogal dik wordt
ik probeer wel zo min mogelijk te eten enzo maar dat helpt niet,ik weeg 50 kg en ik ben 1.62 dat is toch veel te dik ofnie
? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik probeer wel zo min mogelijk te eten enzo maar dat helpt niet,ik weeg 50 kg en ik ben 1.62 dat is toch veel te dik ofnie
?
Kom zeg. Zolang je gewoon beweegt, niet teveel snoept en gezond eet is het prima.
alleen een paar keer in de week paardrijden
Als ik het zo lees vind ik je niet dik hoor

?? 

Ik eet zo min mogelijk snoep, en als ik wat lekkers neem dan si het meestal een stuk fruit of iets waar weinig verzadigde vetten inzitten... Ik beweeg best veel, ik fiets iedere dag 3 km naar me paard en terug, en naar school en terug, Ik loop heel veel op mijn stage enop school, en ook voor de lol loop ik vaak stukjes. Maar afvallen doe ik niet, of vrij weinig... heel vreemd roest schreef:Is dit een 1 april grap? ben je wel een beetje te laat mee![]()

)

Barmat schreef:Jesus, vraag jij om aandacht ofzo?
Ja, je bent MODDERVET en ik zou maar snel ophouden met eten.....
Wat wil je nu eigenlijk horen? Ieder normaal denkend mens weet dat hij met 50 kg en 1.60 groot NIET TE DIK IS.
Zoals iemand al eerder zei - enig idee hoeveel mensen je kwetst met dit topic zo te openen?
Het ligt er natuurlijk ook geheel aan of mensen zig gekwetst voelen, Ik als wat dikker persoon voel mij door dit topic niet gekwetst, Vind eht wel aanstellen maarja... Zo heb ieder een wat voor zigzelf tog?
OneDesire schreef:Barmat schreef:Jesus, vraag jij om aandacht ofzo?
Ja, je bent MODDERVET en ik zou maar snel ophouden met eten.....
Wat wil je nu eigenlijk horen? Ieder normaal denkend mens weet dat hij met 50 kg en 1.60 groot NIET TE DIK IS.
Zoals iemand al eerder zei - enig idee hoeveel mensen je kwetst met dit topic zo te openen?
Ben het volledig met je eens.