Pedicure

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Pedicure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 19:08

Wie van jullie laat er een pedicure thuis komen en haar voetjes lekker verwennen?

Ik loop non stop met mn werk dus veel eelt, nu neem ik een voetbad etc, maar t vijlen gaat nogal moeilijk bij mezelf, heb allemaal zwarte kleine plekjes onder me hak en een eelt op me hak waar je niet goed van word. wie o wie laat zich behandelen en wat vind je ervan? en wat betaal je?

Invisible

Re: Pedicure

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 19:42

mijn schoonmoeder volgt die opleiding en heeft soms proefvoetjes nodig Knipoog
ze woont alleen in belgie, dus zo heel vaak zien we haar niet..

mijn moeder heeft ook een pedicure en die betaalde een paar jaar terug 14 euro, maar denk dat ze al meer betaald.

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 20:55

Mijn man gaat ook regelmatig naar de pedicure, want hij heeft vreselijk moeilijke voeten en veel eelt.

Hij betaalt tussen de 17 en 20 euro per behandeling (zo'n half uur).

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 20:59

Ik ga ook om de zes weken naar de pedicure.
Had altijd last van een ingegroeid nageltje, en deze wordt nu mooi bijgehouden! Verder knipt ze de nagels, vijlt het eelt, duwt de nagelriemen terug, polijst ze de nagels en als laatste een voetmassage! Duurt ongeveer 35 minuten en ben er € 20,- aan kwijt.

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 21:58

Ik ga ook om de 6 weken. Mijn moeder vindt goede voeten heel belangrijk. Wordt lekker verwend, gemasseerd en soms worden de nagels zelfs gelakt en de sokken weer aangedaan. Haha!
Mama moet er €15,- aan betalen, maar dat komt mss omdat ik nog maar 14 ben en er dus eigenlijk niet veel meer werk is dan knippen, veilen en eelt weghalen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-07 22:13

ik ga snel opzoek, want heb t echt nodig. vandaag weer mega pijn vanwege t eelt haha