Kinki Kapper

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sedaru

Kinki Kapper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 17:47

Ik zag dat hier al eens een topic over geweest is daar staan al wel een aantal ervaringen op, maar hebben jullie misschien ook foto's/voorbeelden?
Ik zit er zelf over te denken om naar een Kinki Kapper te gaan. Wil niet een heel extreem model laten knippen (Zoiets als www.kinki.nl - Gallery en dan rechtsbovenaan). En mn haar blond laten met lichtere highlights.
Maar blijf steeds twijfelen...

xDramaQueen

Re: Kinki Kapper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 18:06

Mn moeder heeft me geleerd twijfel is altijd nee Knipoog

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 18:11

Lijkt mij idd ook wel erg leuk, maar kun je die mensen ook gewoon een beetje laten kiezen wat bij je gezicht past?
Ik denk dat je bij de Kinky Kapper dan wel gewoon aan kan geven wat je wilt, maar misschien kun je dan net zo goed naar een gewone kapper gaan...

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 18:16

Wauw super!
Ik zou het zeker doen Ja
Als je het niet doet blijf je er toch aan denken, en als je het laat doen en het valt tegen. Dan heb je het iig geprobeerd. Daarbij groeit haar toch weer aan ! Lachen

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 18:20

het ligt er dan natuurlijk wel aan hoe snel je haar groeit Tong uitsteken (t mijne groeit echt te langzaam)
Mijn buurmeisje van vroeger is model bij kinky kappers en gaat ook vaak mee naar hun shows om live geknipt te worden en bij haar vind ik het altijd super gaaf!
Ik zelf zou het toch niet zosnel doen... ben wel van de gewaagdere kapsels, maar soms is het wel erg extreem en daarbij zijn ze ook nog es erg duur...

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 18:23

Kost het geld om kappersmodel te zijn?

Sedaru

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 18:27

RoseK schreef:
Lijkt mij idd ook wel erg leuk, maar kun je die mensen ook gewoon een beetje laten kiezen wat bij je gezicht past?
Ik denk dat je bij de Kinky Kapper dan wel gewoon aan kan geven wat je wilt, maar misschien kun je dan net zo goed naar een gewone kapper gaan...

Ja, dat leek mij wel een leuk kapsel (op het oranje na Tong uitsteken ). Maar als ik ga, vraag ik ook zeker eerst óf het me uberhaupt zal staan.
Ik wil eens iets anders, maar weet niet wat...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 18:29

Red_Savage schreef:

volgens mij niet.. ze knippen tenslotte in jou haar. Maar ze zijn wel streng in hoe je er uit ziet volgens mij.. k zie op die shows eigelijk alleen maar van die poppetjes, net als mn vroegere buurmeisje Vork

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 18:46

Die schuin onder "jouw" kapsel lijkt verdomd veel op het mijne, alleen dat meisje heeft een súper vette tribal in d'r haar en mijn kapper kan alleen maar simpele figuurtjes (en dat kapsel linksboven is helemaaaal geweldig!).

Gewoon langsgaan en doen! Als je twijfelt of het niet te extreem is kan je altijd vragen of ze er misschien een iets minder heftige variatie op kunnen maken Lachen Alleen, Kinki is wel echt duur van wat me bijstaat..

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 19:13

Frouk schreef:
Red_Savage schreef:

volgens mij niet.. ze knippen tenslotte in jou haar. Maar ze zijn wel streng in hoe je er uit ziet volgens mij.. k zie op die shows eigelijk alleen maar van die poppetjes, net als mn vroegere buurmeisje Vork

Ojeetje, dan ben ik zeker niet geschikt, met dat dikke hoofd van mij Nagelbijten / Gniffelen

Sedaru

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 22:00

Ik denk dat ik het morgen maar gewoon doe!
Ooit groeit t wel weer aan Knipoog

_Lara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 22:03

Ik ben er vaker geweest, en moet zeggen dat als je er komt denk je wow waar ben ik beland..
Ik kom terug met paars haar ofzo Haha!
Maar ze knippen ook "normaal"
Als je na de kinki gaat, is het wel leuk als je écht een ander model laat knippen dat kunnen ze goed..
Wel goed uitleggen wat je wilt, ken genoeg vriendinnen die terug gingen met dingen die ze totaal níet wilde..
Zoals pony kort opgeschoren enzo..
Dus wel duidelijk zijn in wat je wilt Lachen

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 22:05

ja is leuk moet je doen naar een kinky kapper!
ik ben zelf kapper en wil naar de kinkyacedemy!
is echt super heb zelf ook al ns zo'n kapsel gehad! is even wennen maar later echt super!
ik was trouwens ook model je hoeft echt niet aan een bepaald uiterlijk te voldoen hoor!

marit34

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 22:09

ik ga altijd naar kinki en ik heb geen extreem kapsel! wel lekker anders dan standaard! hippe haren noem ik het altijd maar! het valt altijd supergoed! ik heb altijd het probleem bij de kapper dat ze te weinig rekening houden met mijn kruinen, maar sinds ik naar kinki ga zit mijn haar super! zelfs als ik allang weer naar de kapper moet omdat het veel te lang is! ga van de week weer!
ik zou zeggen zeker gaan! het is dat geld dubbel en dwars waard!!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 22:10

misschien moet ik maar eens daarheen dan, de normale kapper stekels vallen me snel vies tegen (t valt om en t is echt kort hoor! ) misschien dat hun er wat van weten Lachen

Sedaru

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 22:22

Marit41 schreef:
ik ga altijd naar kinki en ik heb geen extreem kapsel! wel lekker anders dan standaard! hippe haren noem ik het altijd maar! het valt altijd supergoed! ik heb altijd het probleem bij de kapper dat ze te weinig rekening houden met mijn kruinen, maar sinds ik naar kinki ga zit mijn haar super! zelfs als ik allang weer naar de kapper moet omdat het veel te lang is! ga van de week weer!
ik zou zeggen zeker gaan! het is dat geld dubbel en dwars waard!!

Mag ik jou haren eens zien? Cool
Heb je een plaatje of een foto, ben echt benieuwd Haha!
(Ik heb namelijk ook een kruin)

marit34

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 22:34

Sedaru

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 22:43

Leuk!
Zoiets zit ik dus ook aan te denken, hou het wel bij blond denk ik. Anders word ik helemaal zo bleek...

marit34

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 22:46

dit is mijn eigen kleur Lachen blond is niet zo mijn ding Knipoog

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 22:56

Kinki is super!
De enige kapper die mijn krullen mag knippen, dat kunnen ze super!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 00:14

[LZP] > [MW]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 00:17

Gewoon hele goede kappers bij Kinki. Of je nu "kinki" haar wilt of niet, maakt ook niet zo veel uit. Ze kunnen gewoon góed knippen, scheren, snijden, wat maar nodig is. Verven ook...

Als je gewoon iets "heel standaards" wilt, kun je je afvragen of je daarvoor naar een Kinki kapper moet, maar als je het diect ook leuk (of wat heftiger) wilt laten kleuren, zou ik zeggen, gewoon doen! Je komt heus niet kaal thuis als je het niet kaal wilt.

En daarnaast, haar groeit weer aan. Knipoog

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 11:59

misschien dat ik aan het einde van de zomer in Groningen maar eens naar de Kinky kapper ga. Ik ben er altijd een beetje huiverig voor dat ze te woest te werk gaan ( ik heb een beetje flaporen en hou dat liever wat bedekt Tong uitsteken ) en mn eigen trouwe kapper weet dat haha Clown

Sedaru

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 13:10

Heb over 20 min. een afspraak! Ben benieuwd wat het gaat worden, vind t wel een beetje eng haha...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 17:00

en hoe ging het? heb je foto's sedaru?