Hallo,
Nou de titel zegt het al. Ik heb heel erg last van mijn pols en hand. Het is echt zo'n stekende pijn bij bepaalde bewegingen. Als ik mijn vingers uit elkaar strek bijvoorbeeld. De pijn trekt van de vingers naar de pols, of andersom. Als ik erop druk, doet het helemaal geen pijn. Ik heb dit al is eerder gehad, maar nog nooit dat het zo erg doorzeurde. Normaal was het 2 dagen een beetje last en dan was het weer over. Nu was het gisteren echt heel erg, ik kon helemaal niks meer met mijn hand. Nu is het weer een heel stuk beter. Ik zat even te denken, maar het kan echt niet overbelast zijn, want ik heb gewoon niks met mijn hand gedaan. Ook kan het niet gekneusd ofzo zijn, want dan zou het ook wel pijn doen als ik erop zou drukken en daarbij ben ik niet gevallen ofzo. Ik heb nu een soort strakke polsband om, als ondersteuning. Dit helpt wel iets. Gisteren kon ik trouwens niet eens mijn mascara vasthouden! Nu even dit. Mijn opa heeft te horen gekregen dat hij Reuma heeft. Hij had precies dezelfde verschijnselen als ik. Ik heb wel vaker last van polsen, vingers, en soms doen m'n knieeen ook pijn. Ik kan bijvoorbeeld niet heel goed hurken en dat soort dingen. Weet iemand misschien wat dit kan zijn?
Sorry voor het lange verhaal!