ben een jaar geleden vreselijk ziek geweest, tot bijna uitgedroogd aan toe, ik verging van de pijn in de zijkant van mijn buik. Het was een hel, werkelijk waar. Uiteindelijk opgenomen in het ziekenhuis, en een dubbele urineleider geconstateerd, hier kon ik echter geen last van hebben. Dit hadden wel meer vrouwen en die konden er prima mee leven werd mij vertelt.
Omdat ik het bleef uitschreeuwen van de pijn en enkel nog op mijn rechterzij kon liggen gingen ze verder zoeken. Alleen de neuroloog kon niets meer voor me doen zei hij! Dus hij veronderstelde dat ik waarschijnlijk zwanger was of een soa had, en daarom had ik buikpijn! (maar ik had niet buikpijn, naar mijn idee, maar pijn in/bij me nier). Maar goed ik moest naar de gynecoloog en ik was niet zwanger en had ook geen soa, natuurlijk..
Nu bijna andershalf jaar verder van de ziekenhuis opnamen, en twee jaar verder nadat de klachten begonnen kan ik nog steeds niet paardrijden! Als ik heel af en toe een staprit maak gaat het prima en dan kan ik ook wat draven. Maar gister was ik bijvoorbeeld weer op een fries van een vriendin een rondje mee naar het duin, waar we ook een stuk hebben gegaloppeerd. En nu zit ik hier weer met vreselijke pijn bij die nier, me tranen in te houden, mede omdat ik zo hard het gevoel heb dat ik nooit meer lekker ga kunnen paardrijden