Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirriejj schreef:Dat zal ik maar wel doen Jotee, tenzij je zin hebt hier je leven lang mee te zitten.
Ik ben nu in die 6 weken tijd 5 dagen naar school geweest, en dan moest ik gewoon na school gaan slapen omdat ik me zo beroerd voelde, nu is het irritant dat ik een tijd veel moet laten zoals mijn pony rijden enzo, maar het is nog veel erger als je dat dalijk je hele leven moet laten
Jotee schreef:mirriejj schreef:Dat zal ik maar wel doen Jotee, tenzij je zin hebt hier je leven lang mee te zitten.
Ik ben nu in die 6 weken tijd 5 dagen naar school geweest, en dan moest ik gewoon na school gaan slapen omdat ik me zo beroerd voelde, nu is het irritant dat ik een tijd veel moet laten zoals mijn pony rijden enzo, maar het is nog veel erger als je dat dalijk je hele leven moet laten
Ik weet, en ik doe het ook wel als het me té veel word.
's Avonds na he eten dan ben ik ook meestal boven te vinden; lig dan gewoon lekker doelloos op bed tv te kijken.
Ik heb er vooral 's ochtends & 's avonds last van, dan moet ik ook echt ff rustig doen en goed opletten wát ik doe want anders gaan er rare dingen gebeuren.
Voor school telt precies hetzelfde, als het té veel word dan moet ik van mezelf een stap terug doen. Voor de rest kan ik eigenlijk alles doen wat ik wil, en zodra dat het me teveel word dan doe ik een stap terug. Maar idd veel rust enzo houden.