Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
*Tamara* schreef:Bij mij is het vaak gewoon nog onverwachts, heb het nog maar heel kort dus ik denk er ook vaak niet over na. Wel valt het op dat ik dat voornamelijk hier in huis heb, en dan met name beneden, kan het eraan liggen dat het daar te droog is ofzo?
Hilli schreef:*Tamara* schreef:Bij mij is het vaak gewoon nog onverwachts, heb het nog maar heel kort dus ik denk er ook vaak niet over na. Wel valt het op dat ik dat voornamelijk hier in huis heb, en dan met name beneden, kan het eraan liggen dat het daar te droog is ofzo?
Heb je andere vloerbedekking genomen, of ben je bijv. verhuisd? Of nieuwe pantoffels ofzo?
Ik heb er binnenshuis ontzettend last van bij mensen die synthetische vloerbedekking hebben, met laminaat en houten vloeren gelukkig geen last. Verder is het bij mij erger als het droog weer is, dan weet ik al dat het zo ver is en raak ik metalen voorwerpen een stuk voorzichtiger aan.
splash1999 schreef:dat doe ik ook maar krijg regelmatig dan nog een schokje ook al ligt mijn hand op haar lijf