Ik heb al een topic geopend over bloedprikken en tandarts engst etc. maar ben nog niet klaar met klagen.

In december werd bij mij geconstateerd dat ik Pfeiffer heb (kusziekte). Hiervoor had ik al sinds begin oktober zware keelontsteking, blaasonsteking en andere rommel. Heb 20 soorten anti biotica gekregen die allemaal natuurlijk niet werkten want het is een virus. (niet allemaal tegelijk by the way)
In december kwamen ze er dus (na dramatisch

Niets is minder waar. Het leek me volop te raken. Ik lag dagen thuis, en kon geen stap meer verzetten. School ging helemaal de mist in, ik kon niet verder en loop nu al jaar achter (i.v.m. vorig jaar overspannen). Dus volgend jaar kan ik voor de 3e keer beginnen aan mn laatste stage periode (goed voor mn zelfvertrouwen).
Goed, ze zeggen dus. Pfeiffer duurt ongeveer 6 weken, dan is de ergste vermoeidheid over en kun je weer alles doen. Even tellen hoelang ik er nu last van heb (en niet ligt, nee behoorlijk) 24 weken ongeveer :S ..al vanaf oktober ben ik ziek, vanaf december is het duidelijk en nog is het niet over.
ik heb nu de afgelopen dagen weer slechte dagen en heb vanavond rijles bij de vereniging maar of ik kan...??? Ik baal er zo van. Het heeft gewoon mn hele dagelijks leven in de hand. Ik kan niet doen was ik graag wil.
Ik voel me nutteloos want ik ga niet naar school en ik werk niet. ik krijg gelukkig wel studiefinanciering maar daar heb ik ineens ook nog een dikke schuld van lopen van 2,5 duizend euro..(lang verhaal hoe dat zo gekomen is)
Naast pfeiffer heb ik ook hepatitus, kan er ook nog wel weer bij..maar dat komt gewoon omdat pfeiffer je lever aantast en hepatitus is een leverziekte. niets ernstigs maar ik voel het wel en ik voel me al meer dan een half jaar niet lekker.
Vorig jaar begon het met overspannenheid, toen verliet ik het huis van mn moeder en dacht ik eindelijk alles op orde de hebben, wordt ik ziek :S
wat ik me nu nog afvraag, of mensen dit een beetje herkennen..of pfeiffer vaker zo`n lange nasleep heeft.
Ik ga wekelijks naar de dokter, hij weet zelf niet meer wat het is want het zou allang over moeten zijn. klieren zijn nog gevoelig, lever ook dus het is niet over. Ga al naar de fysio om te kijken of die mnn hoofdpijn en alles weg kan helpen. mn schouderspieren zitten helemaal vast.
Ik heb altijd wel wat, maar ik ga echt niet met de bakken neer zitten. ik heb nu gewoon hele slechte dagen en wil het ergens kwijt. mn vriendin wordt soms helemaal gek van me omdat ik het kwijt moet. als ik kon zou ik de hele dag op bed liggen slapen, maar dat is ook niet gezond en er is meer te doen.
Ik wil proberen weer bloed te prikken, de dokter vraagt hier al een tijd om maar ik ben dooooodsbang. misschien dat een of ander sterk middel helpt, maar ik heb er al een aantal gehad en deze hielpen totaal niet.
Is er iemand die die herkent, ook zo lang last van heeft gehad. wat deed jij toen? hoe ging je ermee om? liep je de dokter plat of liet je het gewoon gebeuren?
in het begin liet ik het gebeuren maar na een half jaar ben ik het wel zat

bleh..

groetjes pell