Vervelende pijn in kies.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Vervelende pijn in kies.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 22:11

Spoelen, of spoed naar de tandarts?

Ik ben 21 mei naar de tandarts geweest na 8 jaar, ik ben ontzettend bang voor de tandarts en heb daar ook huilend gelegen, maar gelukkig zijn al mn tanden gedaan, hij had pas nieuwe afspraken in juli maar omdat ik bijna 18 werd en dan zelf moest betalen heeft ie een gaatje voor me kunnen vinden, ik ben helemaal in de verdoving gegaan en heb dus niets gevoeld alleen dat ze me mond aan t verbouwen waren (kon ook niet anders Haha! )

Nu heb ik sinds een week aan de linkerkant als ik erop kauw (lees m&m of een patatje komt erop) echt een hele irritante pijnlijke steek door mn hele mond. Nu voel ik niets maar dat komt omdat ik niets eet, t is alleen met eten, maar ik kan nu links niet meer kauwen en vanavond begon t zelfs ook pijn te doen met poetsen. (steken door me linkerkant zodra tandenborstel heel zachtjes eroverheen kwam)

Wat is dit? iemand tips om met iets te spoelen?

Lynn_Nikita

Re: Vervelende pijn in kies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 22:13

speoelen werlkt denk ik iet, klikt als een gaatje, en word alleen erger als je niks mee doet. Ik zou toch proberen om op 1 of andere manier over je angst heen te zetten en afspraak te maken
succes

tanya89

Misschien zit er een vulling niet goed?
Mijn moeder heeft het ook gehad, gewoon ff terug gaan.. bij haar was t wel zelf weer over gegaan, maar ik zal toch ff gaan want straks wordt het heel pijnlijk!
Sterkte iig!

Rijlaarsdam

uh, kruidnagel helpt wat, maar zou toch maar naar de tandarts terug gaan. (ben zelf ook geen held in tandarts)
maar denk maar zo, het is misschien even vervelend om heen te gaan, maar elke keer pijn is ook niets.
succes.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 22:16

Ik zou toch maar even terug gaan! Ik ben ook geen held, ga ook naar een speciale angsttandarts,maar als je nu niet gaat heb je straks nog meer ellende Ja

Succes!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 22:17

Lynn_Nikita schreef:
speoelen werlkt denk ik iet, klikt als een gaatje, en word alleen erger als je niks mee doet. Ik zou toch proberen om op 1 of andere manier over je angst heen te zetten en afspraak te maken
succes

t gaatje is net gevuld dat is zo raar,

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 22:18

ik heb overigens een afspraak in oktober.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 22:18

misschien komt je verstandskies er door dat is zeen zeurend gevoel ik weet er alles vna.Bij komt hij er ook door an een paar dagen is het weer even over. Daarna begint het weer een paar dagen te euren en zo gaat het door. Dan voel je op een gegenven moment vanzelf een puntej vna je verstandskies.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 22:20

me verstandskiezen zijn idd bezig, maar de kies die de steken geeft als ik eet zit vooraan , als ik erop druk doet t pijn en als ik me nagel erop zet krijg ik zelfs kippenvel

bakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 23:57

je hebt kans dat je vulling te hoog zit en dat dat dus pijn doet.
of dat het gaatje diep was en je wortel nui ontstoken is..
als je slim bent ga je toch snel even naar de tandarts vaak is het hoe langer je wacht hoe erger de behandeling...

succes

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 07:39

bakkie schreef:
je hebt kans dat je vulling te hoog zit en dat dat dus pijn doet.
of dat het gaatje diep was en je wortel nui ontstoken is..
als je slim bent ga je toch snel even naar de tandarts vaak is het hoe langer je wacht hoe erger de behandeling...

succes

Of doe als ik, wacht veeeeeeeeeel te lang en weg kies!!!! Bloos

spoekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:53

Ik heb dat ook, maar bij mij zit er een barstje in het glazuur. Daar kunnen ze niks aan doen, behalve de hele tand wegboren, maar dat hoefde niet aangezien mijn tand wel gewoon gezond is. Dit was overigens ook nadat er een vulling in was gezet, daar is dus gewoon iets fout gegaan. Dus moest ik er maar mee leren leven, ik had het in het begin behoorlijk wat pijn: Met koude wind, koud water (spoelde dus ook met lauw water) en met kauwen.
Nu kan ik wel weer tegen koud water en ik kan met zachte dingen weer kauwen. Maar bijv. noten o.i.d. doet nog ontzettend pijn...

Maar ik zou wel even langs de tandarts gaan als ik jou was.

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:56

Wat voor soort vulling/en heb je gehad?