Zwanger.....afstuderen en financien

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IceQueen

Berichten: 1033
Geregistreerd: 24-10-02
Woonplaats: Maasbommel

Zwanger.....afstuderen en financien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 18:38

Ik weet sinds twee weken dat ik zwanger ben. (nu 4 weken) Dit was wel even schikken.Ik ben zelf 25. 26 als het kindje er zou zijn. Mijn vriend is 22 en wil het eigenlijk niet omdat hij bang is dat we er het geld niet voor hebben en dat hij straks te veel ervoor moet laten. Hij werkt fulltime en ik 32 uur.
Ik wil me eerst goed laten informeren voordat ik een beslissing neem. (wel of geen abortus). We zijn vandaag bij het Fiom geweest maar daar werden we ook niet veel wijzer van.

Ik studeer nog. Ik doe de pabo in deeltijd. Ik zit nu in mijn derde jaar. Vanaf augustus ga ik beginnen met afstuderen. De theorie mag ik zelf plannen de stage is in totaal 28 wkn 2 dagen per week. Ik wil in augustus 2008 klaar zijn. Is dit te doen??

Wat ook ook graag zou weten wat kost een baby eigenlijk. Ik weet het is zo duur als je het zelf maakt maar wat is een reeel bedrag per maand?

Anoniem

Re: Zwanger.....afstuderen en financien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 18:40

IceQueen schreef:
Ik weet sinds twee weken dat ik zwanger ben. (nu 4 weken) Dit was wel even schikken. Mijn vriend wil het eigenlijk niet omdat hij bang is dat we er het geld niet voor hebben en dat hij straks te veel ervoor moet laten.
Ik wil me eerst goed laten informeren voordat ik een beslissing neem.
Ik ben zelf 25. 26 als het kindje er zou zijn.

Het is namelijk zo dat ik nog studeer. Ik doe de pabo in deeltijd. Ik zit nu in mijn derde jaar. Vanaf augustus ga ik beginnen met afstuderen. De theorie mag ik zelf plannen de stage is in totaal 28 wkn 2 dagen per week. Ik wil in augustus 2008 klaar zijn. Is dit te doen??