Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LindaV schreef:oliebol. Haha. Ik was helemaal overtuigd van de spiraal, maar wist niet dat het zo'n pijn kon doen!
Tessebes schreef:Karina, als je vriendin er veel last van heeft, dan moet ze hem er gewoon uit laten halen. Niet voor iedereen is een spiraaltje geschikt.
sweetheart schreef:Meis, ik weet niet hoe hoog jouw pijngrens is, maar IK had nergens last van. Ik heb van te voren een pijnstiller gekregen. En tijdens het zetten, tja... het is onprettig, maar pijn, nee, dat heb IK niet gehad. Niet iedereen heeft pijn hoor.
Een plaatselijke verdoving kan, maar zou ik niet doen, is nergens voor nodig echt waar, het is even tandenbijten, maar het duurt ook letterlijk maar 5 seconde.
Sterre schreef:Wat de pijn betreft: ik vond het zéér onaangenaam, maar ik heb een stuk of 4 vriendinnen die de Mirena ook hebben, die mij wat dat betreft maar een aansteller vinden! Die hebben allemaal geen centje last gehad
.
(En ehh... ik heb al 2 bevallingen achter de rug.)
Bij de tweede heb ik van te voren een tabletje van mijn gyn gekregen (weet niet meer hoe dat heet) en dat hielp iig wel een heel stuk (deed wel zeer, maar was uit te houden).
Last van spotting heb ik helemaal niet gehad, ik was gewoon vanaf dag 1 niet meer ongesteld!
(Heb dus ook al jaren geen tampons/maandverband meer gekocht.)
draumpje schreef:sweetheart schreef:Meis, ik weet niet hoe hoog jouw pijngrens is, maar IK had nergens last van. Ik heb van te voren een pijnstiller gekregen. En tijdens het zetten, tja... het is onprettig, maar pijn, nee, dat heb IK niet gehad. Niet iedereen heeft pijn hoor.
Een plaatselijke verdoving kan, maar zou ik niet doen, is nergens voor nodig echt waar, het is even tandenbijten, maar het duurt ook letterlijk maar 5 seconde.
mijn pijngrens is vrij hoog, laat voor mijn plezier stukken ijzer door lichaamsdelen jagen (piercings)
ik heb trouwens ook geen pijnstillers gekregen van te vorenmaar twas wel degelijk pijnlijk
het scheelt ook als je al een kind hebt gebaard of niet
(na een zwangerschap is de boel wat soepeler )
maar het is zeker wel uti te houden
9wat waren ze snel bij jou danik heb iets langer met de benen in de beugels gemogen
)