Weekend weggeweest en zaterdag na de bbq nergens last van. Maar zondag (ook bbq) hield ik het niet meer naderhand, vreselijke kramp en na een paar keer de wc te hebben bezocht naar bed gegaan, liggen is dan het beste. Vanochtend voelde het wat beter maar na het ontbijt (2 bruine broodjes) voelde het toch niet goed. Na de lunch leek het te zakken en vlak voor het avond eten voelde het goed. Maar nu zijn mijn darmen weer vreselijk aan het rommelen (al vanaf 7 uur dus) en voelt het dus niet goed.
Mijn moeder (woon niet meer thuis) vroeg hoe lang ik hier al last van had, tja, een tijdje. Vandaag toch maar eens gewogen maar ik zit gewoon op mijn gewicht. Maar door haar bezorgde reactie zit ik me toch te bedenken van onderschat ik het niet al een hele tijd. Maar wat kan het zijn? De ene keer is het wel na een bepaald gerecht en een andere keer niet. Ik ontbijt, lunch, avondeten, fruit en sultana's tussendoor en dacht eigenlijk dat het eerder door een 48 urige werkweek kwam dan echt iets lichamelijks.
Maar moet ik mij toch zorgen maken en braaf naar de huisarts gaan?
Echt een hekel om daar heen te gaan als ik zelf het idee heb dat het niet erg is