kaak pijnlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

kaak pijnlijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 20:47

vandaag lekker boksessie gehad en er toch net niet op kunnen blijven zitten. resultaat, zonder cap op grond gedonderd ( ja heel dom)
Nu dus mn kaak pijnlijk, eten kauwen gaat wat minder en heb gevoel dat scheeft hangt, terwijl op op achterkant van mn hoofd ben gevallen ( zag nl het paard over me heen/naast me zijn benen neerzetten.
Hoe kan dat ik kaakpijn heb dan, en wat zijn tips om te voorkomen dat morgen helemaal stijf is??

Lynn_Nikita

Re: kaak pijnlijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 10:31

vanmorgen kwam ik er dus achter dat mn kaak en mijn rechterschouder ook niet blessure rij zijn. Stijf!!!
ben op achterhoofd geraakt, daardoor mn kaak verschoven, doorgedraaid en op mn knie terrecht gekomen,.
Mijn schouder kotm dnek ik door een bok waardoor mn arm flink naar beneden getrokken werd.
Al met l geluk gehad, alleen mn kaak voel ik dus goed, rest is soort van spierpijn
jammer dat nog niemand tips had, heb zelf al gemerkt dat warme douche goed werkt

vanmiddag weer met die pony aan de gang, maar vandaag alleen longeren, morgen weer rijden ( poging tot)

eigenwijs23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 10:41

kan makkelijk dat je kaak wat verplaatst is door de val. Zelf heb ik weleens een kopstoot tegen de achterkant van mijn hoofd gehad waardoor mijn kaak als het ware was gekanteld. Nu heb ik daar een plaatje voor (net zo iets als voor tandenknarsen) om te zorgen dat alles weer netjes op zijn plaats komt. Dat moest ik overigens allemaal bij de tandarts laten maken.
Je kan het even afwachten en anders langs de huisarts gaan.
En ja warmte is het beste tegen pijnlijke en stijve spieren.

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 20:24

Dit heb ik ook gehad;
Ik viel met een rotvaart tegen de kant aan met m'n linkerzij en hoofd.
In eerste instantie deed mijn kaak ook behoorlijk pijn, maar naar wat 'kau' bewegingen viel het wel mee dacht ik.
De volgende dag kon ik 'm ook niet super bewegen, en na 2 weken had ik er op 1 plaats nog van..
Ik heb gewoon gedaan wat ik normaal ook deed, en ben er nu helemaal vanaf..! (=
Het is denk ik ook dat je kaak een behoorlijke klap heeft gehad, want eerlijk is eerlijk, zonder cap rijden is niet slim..
En als gevolg heb je nu dit, dus eigen schuld dikke bult al je het aan mij vraagt. Vork