Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Medousa schreef:Hoezo om 2 uur vannacht wakker gemaakt worden Manuela?
Noukie schreef:Sorry dat ik het zeg, maar blijf het onbegrijpelijk dat mensen een topic openen voor advies en vervolgens precies datgene gaan doen waarvan ze eigenlijk weten dat het gewoon niet zou moeten...
Grote kans dat je een hersenschudding hebt (klap tegen je hoofd is niet niks en als jij misselijk ervan bent en zodanig hoofdpijn dat paracetamol niet meer helpt geeft dat toch aan dat er iets niet helemaal goed is)
Als je dan toch eigenwijs wil doen en gewoon gaan werken enz, open dan ook geen topic...
Medousa schreef:Ik vraag wat jullie denken, niet wat ik volgens jullie moet doen
Ieder mens zit anders bij elkaar, de een zit voor een muggebult bij wijze van spreken al bij de dokter, en ik ben gewoon zo van; nou is wel over voor ik een jongetje ben.
Daar komt bij dat ik niet zomaar even niet kan gaan werken, ik werk in de zorg en we hebben al zoveel zorg te verlenen terwijl we erg weinig personeel hebben, ik kan niet zomaar wegblijven.
Zo dom om dit te zeggen (vind ik!)...wat heeft t bedrijf waar je werkt eraan als jij starks arbeidsongeschikt bent...en wat heb je er zelf aan? Echt...een hersenschudding kan zulke nare gevolgen hebben als je er niet goed mee omgaat! Die oud klasgenoot van mij kan niets meer...af en toe een stukje fietsen, maar verder niets, terwijl hij op t VWO zat en sportief was. Hij heeft de middelbare school niet eens af kunnen maken. Allemaal doordat ie na een flinke val een hersenschudding op liep die hij niet serieus heeft genomen, gewoon doorgegaan net als jij nu...![]()
Bovendien vind ik t onverantwoordelijk...je werkt in de zorg...jij moet mensen verzorgen...ik weet niet wat je doet, maar wat als je met iemand aan de arm loopt die zelf moeilijk kan lopen en jij valt knockout omdat je niet naar de husiarts bent geweest en niet gedaan hebt wat je moet doen bij een hersenschudding? Persoon valt ook, breekt heup oid... Ik zou t niet op mn geweten willen hebben! Wees alsjeblieft verstandig!
Oordeel niet over mij als je me niet kent met dat ik eigenwijs ben en 'open dan ook geen topic.'
Ik vraag jullie om advies, en daar kan ik dan zelf mee doen wat ik wil.
Ik loop al een flinke tijd te kwakkelen met mijn gezondheid weer, dus voor mij is het ook lang niet zeker dat de misselijkheid en koorts samenhangt met die mep die ik heb gehad Reden te meer om naar de huisarts te gaan. Maar vooral voor je hersenschudding!
Inmiddels heb ik alleen nog flinke hoofdpijn, en als die aanhoud zal ik ook zeker wel even langs de dokter gaan, maar dat heb ik de afgelopen 2 dagen nog niet nodig gevonden.