Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Natrick schreef:ja ik heb het ook al overlegd met mijn ouders en het is zeker de bedoeling dat er een letselschade advocaat bij komt. Zeker omdat ik niet afgescheept wil worden met wat voor hen het beste uitkomt.
BitchyWitchy schreef:Natrick schreef:ja ik heb het ook al overlegd met mijn ouders en het is zeker de bedoeling dat er een letselschade advocaat bij komt. Zeker omdat ik niet afgescheept wil worden met wat voor hen het beste uitkomt.
Elk voorstel van hun kant zal een schijntje zijn van waar je recht op hebt!
Neem gauw die advocaat, en houd alles bij! Ik bedoel, wanneer je pijn hebt, naar de dokter gaat, naar de fysio of osteo, naar slachtofferhulp. Als je alles goed bijhoudt kun je de "impact" van het gebeuren namelijk goed aantonen (lees; bewijzen)
Cantheon schreef:Wat ontzettend vervelend allemaal. Van advocatuur e.d. heb ik niet zoveel verstand, maar daar heb je volgens mij al erg goed advies over gekregen. Wat je pijnklachten betreft. Ik zou eens gaan vragen bij de fysio/osteopaat of ze in voor jou begrijpelijke taal kunnen zeggen wat er mis is en ze concreet laten formuleren hoe zij het behandelingsverloop zien en of zij verbetering zien (of zullen gaan zien). Als zij geen antwoorden hebben, zou ik je aanbevelen om je volledig te laten nakijken, met foto's en al erbij. Je moet voor jezelf duidelijkheid krijgen, weten waar je aan toe bent. Als zij het een naam voor je kunnen geven kun je ook aan andere mensen precies uitleggen wat er aan de hand is en dan komt er vaak ook meer begrip. Ik heb zelf een tijd veel last gehad van mn knieën. Veel mensen vonden dat ik me aanstelde. Toen heb ik concreet aan mn fysio gevraagd wat ik nou precies heb. Voor mezelf prettiger en anderen hadden ineens veel meer begrip toen ik het met een naam aan kon geven. Heel veel sterkte met alle ellende, pb-en kan altijd.
Groetjes Sabine