Belangrijk bericht met informatie over borstkanker via Deo..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ashleey_

Belangrijk bericht met informatie over borstkanker via Deo..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 14:16

Krijg net een mailtje van vrienden van me, met dit bericht erin:

Citaat:
Hoi allemaal,
Normaal ben ik niet zo van de doorstuur. Maar hier volgt een belangrijk bericht over borstkanker.
En gezien elke vrouw dat kan krijgen of een vrouw uit je omgeving leek het me toch zinvol om dit wel even door te mailen.

Lees dit rustig door.. zeker voor de dames onders ons. EN DOORSTUREN!!!
info over borstkanker waarschuwing!
Ik denk dat dit heel belangrijk is om zoveel mogelijk door te sturen!

Dit ontving ik van iemand uit de kennissenkring die nog studeert en aaneen van de ziekenhuizen in Rotterdam werkzaam is, ik raad iedereen aan om het onderstaande even te lezen.

ALUMINIUM CHLORHYDRAAT zit in de Nivea Deodorant sensitive zonder alcohol en ook inderdaad in de Dove Deodorant.
Silk dry (gouden dop), niet in Dove fresh touch. Onlangs woonde ik een seminarie bij over borstkanker. Tijdens het vraag-antwoord moment vroeg ik waarom de oksel de meest frequente plaats was voor de ontwikkeling van borstkanker. Mijn vraag kon toen niet beantwoord worden, maar
onlangs ontving ik post waarin ik het antwoord op mijn vraag gevonden heb en dat ik graag met jullie allen zou willen delen.

* De hoofdoorzaak voor borstkanker is het gebruik van ANTI-TRANSPIRANTEN.*
De meeste producten op de markt zijn een combinatie van anti-transpiranten en deodoranten. Deodoranten zijn onschadelijk. Kijk a.u.b. de samenstelling van uw producten thuis na! *Indien zij ALUMINIUM CHLORHYDRAAT bevatten,** GOOI ZE DAN ONMIDDELLIJK WEG! (zelfs onder de naam van deodorant).*
O.aRexona en Dove deodorant. Probeer andere merken te gebruiken die dit bestanddeel niet bevatten. De reden is simpel: slechts enkele delen van ons lichaam zijn in staat toxische stoffen te elimineren, zijnde: de knieholtes, achter de oren, tussen de benen en de oksels. Deze toxische stoffen worden uitgestoten onder de vorm van zweet. Anti-transpiranten verhinderen het zweten. De toxische stoffen verdwijnen niet uit het lichaam, maar worden opgestapeld in de lymfeklieren onder de armen. De oorsprong van de meeste borstkankers is in deze bovenzone van de borst te vinden. Mannen zijn minder gevoelig aan de ontwikkeling van dit type ziekte. Zelfs al gebruiken ze anti-transpiranten, blijven deze op de Okselharen kleven en dringen ze niet onmiddellijk in de huid. Vrouwen die anti-transpirant gebruiken vlak na het ontharen hebben nog meer risico omdat via de kleine wondjes de chemische stoffen nog sneller het lichaambinnendringen. Informeer hierover AUB alle mannen en vrouwen die je kent. Borstkanker neemt de dag van vandaag alarmerende proporties aan. Als we met deze mail slechts een aantal gevallen kunnen vermijden, zal het nooit verloren tijd geweest zijn !

HIER ZIT HET OOK IN:
mildeen deo roll-on van de aldi, sanex deo roll-on, 8x4 balsam roll-on

Ik weet niet goed of ik dit moet geloven, maar het zit wel in de Deo's die wij thuis gebruiken!
Vind het beetje stom klinken allemaal!
Laatst bijgewerkt door Ashleey_ op 27-05-07 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Goof

Re: Belangrijk bericht met informatie over borstkanker via Deo..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 14:18

Dit bericht is zooooooooooooo oud en heeft hier al zooooooooo vaak gestaan............

Even de zoekfunctie gebruiken, kun je zien dat het allemaal grote onzin is

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 14:19

*gaaaaap*

en we gaan er allemaal aan Ja

pluche_pluus

in elke deo zit dat spul....
tja kanker word tegenwoordig overal door veroorzaakt, ik denk persoonlijk dat ik niet al mijn deo's weg ga gooien.

er zal waarschijnlijk wel iets van waarheid in zitten.. maar ze brengen toch geen kankerverwekkende deo's op de markt?

Ilsemarie

Hmm...tegenwoordig krijg je overal kanker van. Dit is al wel langer bekend volgens mij...

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 14:20

pluche_pluus schreef:
in elke deo zit dat spul....
tja kanker word tegenwoordig overal door veroorzaakt, ik denk persoonlijk dat ik niet al mijn deo's weg ga gooien.

er zal waarschijnlijk wel iets van waarheid in zitten.. maar ze brengen toch geen kankerverwekkende deo's op de markt?

Zoiets had ik dus ook.....

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 14:20

Dit bericht is al lang ontwricht.
En idd, overal krijg je kanker van, dus ga mij hier ook echt niet druk om maken al zóu er iets van waarheid inzitten.

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 14:21

Vind het wel slecht hoor, dat ze zulke berichten dan weer rond spreiden! Want zoals ik jullie hoor (degene die dit bericht kennen) slaat het dus eigenlijk nergens op? Nagelbijten / Gniffelen

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 14:23

Ik Tem wel even, aangezien dit al vaker hier geweest is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 15:24

HOAX ik tem ook even.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 15:42

En een slotje.