meer mensen die lijnen met behulp van slimfast.. of andere m

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

monky27

meer mensen die lijnen met behulp van slimfast.. of andere m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 10:10

hallo

Zijn er meer mensen die aan het lijnen zijn of gaan lijnen met behulp van slimfast of andere maaltijdvervangers? Hoe ervaren jullie het en zijn jullie al afgevallen?
Ik heb er heel veel over gelezen en ben er mee begonnen. Heb gelezen dat het helemaal niet slecht is voor je, want je krijgt juist alle voedingstoffen binnen en die krijg ik met gewone voeding nooit binnen. (eet wel gevarieerd maar toch een aantal tekorten is gebleken uit bloedonderzoek) Op voedingcentrum heb ik gelezen dat het vervangen van maaltijden door maaltijdvervangers verandwoord is en helemaal geen kwaad kan. (mits je het weer rustig afbouwt)
Hoe is jullie ervaring hiermee en welke maaltijdvervangers gebruiken jullie?

Barmat

Re: meer mensen die lijnen met behulp van slimfast.. of andere m

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 10:14

Mijn ervaring - nooit meer!!!!

Ik ging volledig van mn plaat tijdens het gebruik, het is absoluut niet voldoende wat je binnen krijgt en al helemaal niet gezond. Wat dat betreft vraag ik mij weleens af wat voor mongolen er bij het voedingscentrum werken!

Ik ben zelfs in het ziekenhuis terecht gekomen door deze zooi, met een bloedsuiker gehalte van 1,3!!
Uiteraard blijft slimfast bij haar mening dat het product écht voldoende is voor een normaal mens. Nou, dan ben ik zeker niet normaal.

Wil je het toch echt doen, zou ik ALLEEN het ontbijt vervangen en voor de rest mager gaan eten. Je kunt beter twee boterhammetjes met mager beleg en light boter eten, dan zo'n blikkie drinken, het geeft je meer voldoening en je bent dan bewuster bezig met wat je eet.

Nee, slimfast is voor mij een absolute no-go!

monky27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 10:22

okee dat klinkt niet goed nee!! ik heb al wel wat ingeslagen (was in de aanbieding voor 1 euro per maaltijd) maar kwam dat echt door die maaltijdvervangers>?
Je mag er toch vanuit gaan dat ze op het voedingcentrum wel weten waar ze het over hebben :(:)
Dat van 1 of 2 maaltijden vervangen dat ga ik wel doen, ik ga zeker 1x gewoon eten en neem dan gewoon tussendoor echt fruit en zo'n fruitkick van liga ofzo.
Had je een brief geschreven na slimfast?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 10:24

Ja, en die zeiden dat het niet aan hun producten lag... tuurlijk niet. Clown

Ik gebruikte ook hun tussendoortjes, maar het is gewoon niet genoeg als je net als ik iedere dag met de paarden in de weer bent en sport. Je pleegt dan echt roofbouw op je lichaam. Ik was best veel afgevallen maar toen ik stopte en weer normaal begon te eten, zat het er sneller aan dan ooit.

monky27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 10:27

dat is wel minder :(
Had je het wel afgebouwd? Ik sport normaal gesproken ook best veel in de week en werk 32 in de zorg waar ik heel wat loop (trappen op en af zijn flatgebouwen van 6-10 hoog) maar ik had paar dagen geprobeerd en eigenlijk ging het prima, had geen last van honger ofzo wel tegen 5 uur dan begon ik echt onwijs trek te krijgen. en alleen op die shakes red ik het ook niet dat is een beetje te!
Wat had jij gedaan 3 maaltijden of 2 maaltijden vervangen?

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 16:26

Ik ben er ook echt tegen en vind het ook rotzooi...

Gewoon gezonder eten en wat meer bewegen.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 13:29

mickeytje schreef:
Gewoon gezonder eten en wat meer bewegen.

Mee eens, een maaltijdvervanger oid helpt tijdelijk maar zodra je weer 'gewoon' gaat eten, komen de kilo's er net zo hard weer aan omdat je, je lichaam als het ware hebt uitgehongerd. (en dus niet voldoende voedingsstoffen hebt binnengekregen).