Oke...ik had sowieso een iets te lang programma gekozen aangezien ik al een maandje niet meer bij de zonnebankstudio was geweest, maar het bordje met ' nieuwe lampen' had ik over het hoofd gezien, en er was niemand aanwezig om me daarop te wijzen. Het bordje zag ik uiteraard pas bij het weggaan
Eerst dacht ik dat het nogal meeviel, had nergens last van. Totdat ik ging douchen
Ben nog nooit van mijn leven ZO verbrand als nu. Mijn gehele voor en achterkant is verbrand, en doet gigantisch pijn. Natuurlijk geen aftersun in huis, dus heeft gisteravond mijn vriend me maar helemaal ingesmeerd met bodylotion en zijn we gewoon lekker op stap geweest. Ging ook wel prima, voelde me niet tip-top, maar kon het goed volhouden.
Vandaag echter...ik kan helemaal niets meer. Het voelt ook niet als verbrand, het lijkt minder rood, voelt nog wel net zo warm, maar het voelt alsof ik helemaal bont en blauw ben. Kan alleen een ruime zachte huispak-broek aan, en een zachte trui. Strak ondergoed probeer ik niet eens
De, inmiddels gekochte, aftersun werkt voor 5 minuten, en dan voelt het weer net zoals voorheen.
Heeft nog iemand tips wat ik beter wel/niet kan doen? En vooral hoe ik vannacht een beetje kan slapen?
(zonnebankstudio bezoek ik voorlopig maar niet meer)