Harttransplantatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lidewijke

Harttransplantatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-07 18:43

Mijn vader ligt nu in het ziekenhuis op de intensieve zorg aan een apparaat dat in feite in plaats van het hart zijn bloed rondpompt, en hij is onderzocht of hij in aanmerking kon komen voor een transplantatie. Hij komt normaalgezien dinsdag officieel op de wachtlijst te staan. Hij heeft deze problemen gekregen door een virus (dat virus is allang weer uit zijn lijf), maar daar draait het nu even niet om.
Hebben er misschien bokkers dit zelf al ondergaan/kennen jullie iemand die dit meegemaakt heeft? Zo ja zou ik graag wat ervaringen etc. horen over of het leven erna weer redelijk normaal is enzo.. Ik weet dat dit een zware operatie is en dat er vanalles kan mislopen, maar in het ziekenhuis zeiden ze dat ze toch nog nooit echt problemen gehad hebben.
Ik ben erg nieuwsgierig Knipoog

Wolffie

Re: Harttransplantatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 18:45

Ik ken niemand ermee (en heb geen hele relevante info voor je Bloos) maar toch; heel veel sterkte, vind het knap dat je d'r nog enigszins kalm onder blijft, want het lijkt me nogal wat...!
Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 15:22

Mag ik jou heel veel sterkte wensen met je vader...
Wat zijn ze ook kundig tegenwoordig he...Ik heb er geen ervaringen mee (gelukkig maar?)
Maar wel goed dat ze zoiets tegenwoordig zomaar kunnen....
Wanneer wordt hij geopereerd?

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 18:10

Zo gauw er een hart ter beschikking is dat geschikt is voor hem (en hij aan de beurt is op de wachtlijst)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:06

Nou succes dan maar, laat je het ons weten!