Examens verdwijnen buikjes verschijnen!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Examens verdwijnen buikjes verschijnen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-07 00:46

Ik zal het even uitleggen. Tijdens die óntzettend harde studie, waarbij je niet echt veel aan lichaamsbeweging doet (behalve je hersenen dan Knipoog ) heb je natuurlijk behoefte aan wat extra energie, deze extra energie word oa. geleverd door: een reep chocola, een fles cola, een zak chips, een zak drop, een zak spekjes, uiteraard ook een zak snoep, en ga zo maar verder. Clown

Het spreekt dus voorzich dat na deze periode van hard leren (en snoepen) er toch enkele buikjes verschenen zijn, erg vervelend als de zomer eraan komt en de bikinitijd op de stoep staat. Nagelbijten / Gniffelen

Nu is mijn vraag hoe komt men van deze verschenen buikjes af? Heeft iemand handige buikwegwerktips? buikspieroefeningen of iets dergelijks? de term situps heb ik wel eens gehoord. Maar nooit geweten wat het betekend Huilen van het lachen ook uitleg hier van mag.

Alvast bedankt! Tong uitsteken

Anoniem

Re: Examens verdwijnen buikjes verschijnen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 00:48

Oh-Oh, Maartje heeft een hersenschudding opgelopen meiden. Nagelbijten / Gniffelen Ze gaat midden in de nacht over afvallen beginnen. Huilen van het lachen

TemptationV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 00:51

haha ja goed idee. ik vandaag al lekker in bikini gelopen..
ff beejte bruin worden, maar in de vakantie moet dat ook op het strand hah

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 00:51

Haha zit ook in de blok! Herken het. Vanavond alleen al: 2kaasrolletjes, aiki noedels, pakje chips...
Maar dat buikje is een zorg voor later. Eerst studeren, dan bekomen en dan euh... hardlopen? Schijnt goed te zijn. Sit-ups is goed voor spieren te kweken, maar daar werk je niks mee weg zeg maar.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-07 00:53

Kyle schreef:
Haha zit ook in de blok! Herken het. Vanavond alleen al: 2kaasrolletjes, aiki noedels, pakje chips...
Maar dat buikje is een zorg voor later. Eerst studeren, dan bekomen en dan euh... hardlopen? Schijnt goed te zijn. Sit-ups is goed voor spieren te kweken, maar daar werk je niks mee weg zeg maar.

maar wat zijn dat eigenlijk! ik heb gister bijna een hele reep chocola naar binnen gewerkt en vanvond een heel pakje kinder chocolade een fles cola, een halve fles 7- up een lion oh gosh.. echt ernstig Nagelbijten / Gniffelen

Trammelanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 01:03

he, ik fiets altijd naar de paarden! 15 km heen en 15 km terug! Ben in 2maand 5kilo afgevallen en mn buik was er al voor meer dan de helft helemaal af! Echter heb nu geen paard meer (maandag gaan we eentje kijken:D) dus kom nog maar 2x in de week halfuurtje ff kletsen hihi en dan met auto!

Gewoon veel fietsen kost geen geld en je bent ook nog eens bij je paardje (pak de fiets ipv trein/bus als je paard dichterbij staat haha) slaap lekker iedereen dikke kussssssssss

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-07 01:12

AmmieJ_ schreef:
he, ik fiets altijd naar de paarden! 15 km heen en 15 km terug! Ben in 2maand 5kilo afgevallen en mn buik was er al voor meer dan de helft helemaal af! Echter heb nu geen paard meer (maandag gaan we eentje kijken:D) dus kom nog maar 2x in de week halfuurtje ff kletsen hihi en dan met auto!

Gewoon veel fietsen kost geen geld en je bent ook nog eens bij je paardje (pak de fiets ipv trein/bus als je paard dichterbij staat haha) slaap lekker iedereen dikke kussssssssss

Ik fiets meestal wel naar school, moet ook werken enzoiets (is ook 3 kwartier fietsen) en mijn paard staat aan huis Haha!

veel succes enzo dan trouwens..

Wolffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 08:45

Haha, hier heb ik ook zó'n last van! :S Tong uitsteken
Paar buikspieroefeningen doen... fietsen naar paardrijden (45 min) en gewoon overal heen wandelen / fietsen ipv met de bus ofzo.
Bovendien rij 'k nu 2x per week paard en aikido ik 1 a 2 keer per week. (Gelukkig is er aikido zomerschool (een soort kamp) in het begin van de vakantie... dat is wel een beetje een kleine workout, dus ik hoef niet geheel flubbieflubbie de zomer in Haha! Tong uitsteken)

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 08:45

@TS: Typisch gevallentje van examenstress Tong uitsteken

Maar sporten en verantwoord eten is het enige wat je kan doen denk ik Lachen

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 08:55

haha jaah! ik heb me al voor genomen om na mn examen eens lekker wat af te vallen Knipoog weeg nu 60 kilo wil toch trg naar 55 (niet allemaal aangekomen tijdens examen hoor;) ) ik ga lekker skeeleren zwemmen (als het weer lekker hot is) minder snoepe enne natuurlijk lekker veel met de honden wandelen/rennen moet lukken whaha

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 08:57

AmmieJ_ schreef:

nou ik fiets al jaren 25 km naar school en weer trg.. ben alleen in het begin afgevallen .. das jammer Tong uitsteken

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 09:22

Hahahah geweldig maartje Haha! was je stoned of....?
Ik kijk iig ff mee Knipoog

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 10:10

--> MW

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 11:18

Heel erg herkenbaar Haha! zit nu in mn laatste toetsweek..
en eten! Zakken chips, boterkoeken, borrelnootjes, m&m's.. Tsja wat wil je met 5 uur leren ofzo!
Voor het slapen gaan een halfuurtje hardlopen, daar zou ik mee beginnen!

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 12:50

Hier het tegenovergestelde, ik zit vaak zo in de stof dat ik vergeet te eten. Clown

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 16:46

Wandelen helpt ook, en gewoon water drinken onder het studeren. Ik zit nu ook in de examens maar ik had al een buikje dus ik merk het niet haha Tong uitsteken
Ben nu zelfs bezig met afvallen.
Nahja je kan dus situps doen, wandelen, zwemmen, naar de sportschool en fitnissen..
Ik heb een handige site waar oefeningen staan die je thuis kan doen namelijk deze; http://www.margriet.nl/media/oefeningen/streepjeslank_popup.html
Veel succes! Tong uitsteken