HELP ontstoken darm Mijn moeder moet naar ziekenhuis!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

HELP ontstoken darm Mijn moeder moet naar ziekenhuis!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-07 12:23

Vorige week vrijdag werd mijn moeder niet lekker we dachten een griepje. Ze kon geen ontslasting achterlaten dus iets van verstopte darm werd vermoed. ze kreeg medicijnen zodat ze wel kon poepen.
Er kwam niets uit, ze was al leeg. Dus het is geen verstoppte darm.
In plaats van ontlasting komt er bloed & slijm uit.

Dinsdagnacht ging het mis woensdagochtend meteen dokter gebeld. Die kwam aan huis kijken wat er was. Ze dachten een ontstekking niet aan de darm maar dat het slijm ontstoken was. Pilletjes gehad het moest vandaag (Vrijdag) beter gaan.

Donderdag weer dokter gebeld, het ging weer mis. Dokter kwam weer. Goed onderzocht, bleek dus dat het een ontstoken darm was. Pillen gehad en zou nu snel verbetering moeten komen. binnen een paar dagen moet je hier toch vanaf zijn. Het duurd nu al lang bijna 1 week...

Vandaag (Vrijdag) dokter is net weer geweets..het gaat helemaal niet goed. Hij gaat met internist van het ziekenhuis overleggen. Waarschijnlijk moet ze naar het ziekenhuis.
Dokter belt zo op.

Hoop dat mijn mam snel beter is. Ze heeft het al zo moeilijk en nu dit Boos! Ze zegt maar steeds ik wil beter worden.
ze heeft zoveel pijn....
Laat haar alsjeblieft naar het ziekenhuis gaan....daar wordt ze goed verzorgt krijgt ze de hulp die nodig is. er is altijd iemand als het mis gaat!!

Sanniej_

Re: HELP ontstoken darm Mijn moeder moet naar ziekenhuis!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 12:24

Heel erg veel sterkte,
En als ze naar het ziekenhuis gaat wordt ze vast weer helemaal beter!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 12:28

Ik heb zelf een dikke darm ontsteking gehad vroeger.
Het doet ontiegelijk veel pijn maar echt gevaarlijk is het volgens mij niet. Dus het zal vast wel goed komen!

zieta_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 13:55

mijn moeder heeft dit pas ook gehad. tijdje nog erge last ervan gehad, maar na de medicatie ging het weer beter..
sterkte verder!