2 gekke dingen, aan arm en knie.iemand die dit kent?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny4life

2 gekke dingen, aan arm en knie.iemand die dit kent?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-07 22:30

hoihoi

ik heb iets geks ontdekt op mijn linker spierbal in de arm zeg maar,
als ik hem aanspan (je ziet die ader ook goed die erover loopt, is blauwig) en je duwt op die ader zit er een bultje op een plek die je een beetje mee kan bewegen.. echt gek, je voelt er niks van maar het is echt een bultje, ik haalde me vanalles in mn hoofd maar mn ouders zeggen, dat is niks je hebt best een gespierde arm dus misschien is het een spiertje. ik ben nu eenmaal een beetje een schijterd dus zet het toch hier even neer.

ook heb ik iets met mn knie,
als ik vanuit gehurkte stand opsta, dan hoor je aan mn rechterknie echt een knarsend geluid.... net of er papier scheurt. ook dit doet geen pijn.

ik weet het jullie zeggen ga naar de dokter.. maar toch zet ik het hier neer.. misschien komt het bekend voor..

Bienotje

Re: 2 gekke dingen, aan arm en knie.iemand die dit kent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 08:24

Volgens mij liggen je adres/ bloedvaten niet zomaar los in je lijf maar hebben die diverse aanknopingspunten waarmee ze vast zitten in je lichaam. Volgens mij heb jij dus toevallig zo´n aanknopingspunt gevonden, misschien is het een beetje ontstoken ofzo en daardoor opgezwollen zodat het je nu is opgevallen. Daar zou ik mij niet zo druk over maken, tenzij je er echt klachten van krijgt.

In je knie zit trouwens je knieschijf met kraakbeen. Ik weet niet precies hoe het gewricht in de knie in elkaar steekt maar het kan zijn dat bij het opstaan het één en ander zo beweegt dat dat geluid veroorzaakt. Ook hierbij zou ik zeggen, als je er geen kalchten van hebt geen zorgen over maken denk ik..

Bonny4life

Re: 2 gekke dingen, aan arm en knie.iemand die dit kent?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-07 10:18

bedankt voor je reactie!