Ik houd er persoonlijk helemaal niet zo van. Eentje vind ik nog wel iets hebben, maar geen grote. Zou er dan ook niet blij mee zijn als mijn vriend dit zou doen, maar denk dat ik hem niet tegen zou houden. T is tenslotte zijn lijf. Maar ik zou m wel duidelijk m'n mening geven.
Ik ga hem ook niet tege houde, maar ben bang dat ik hem ga dumpe als k t egt niks vind haha, want als ik er steeds tege aan moet kijke ga ik me er tog aan ergere
Een kleine tattoo vind ik nog wel oke, maar meerdere van die grote vind ik echt lelijk. Als mijn vriend dat zou willen, zou ik denk ik wel goed mijn mening duidelijk maken wat ik ervan zou vinden.
Nou je vriend dumpen om een tattoo vind ik wel heel erg hard hoor.
haha oke dumpe gaat te ver!! maar tog heeeel mischien als die egt lelijk is...of hij mag zijn t-shirt niet meer uitdoen bij haha, heeft ie in bed alles uit behalve zijn shirt, ook lekker sexy
volges mij wilt hij van zijn ene schouder blad naar zijn andere schouderblad een tattoo, maar weet niet zker, zal t um vrijdag vrage, in ieder geval weet ik zker dat t niet bij hem past, hij is heel smal...en waarom schouder/rug hij kan um zelf tog niet zien...haha
ik heb er nu drie en volgende week komt er nog wat werk bij .over beide sleutelbenen heen en als ik klaar ben is mijn rug en mijn rechteramr ook vol
ik vind het mooi en ik ben ook van mening dta ieder dat voor zichzelf moet beslissen ook al zit je in een relatie ... als mijn vriend het niet leuk zou vinden zou ik het alsnog doen, want ik vind het wel mooi , en het is mijn lijf en hij zou daar ook vrede me hebben andersom precies hetzelfde ,
ik heb er ook twee die ik niet echt kan zien, tussen mijn schoduerbladen 1 en achterop mijn enk 1 maar het gaat er ook niet om dat ik er de hele dag naar kan koekeloeren , ik heb ze allebei gezet met een reden , ze hebben allebei ook betekenis , heb ze ook beide zelf ontworpen het gaat erom dat ik weet dat ze er zitten en dat ik weet hoe ze eruit zien en wat ze betekenen
Laatst bijgewerkt door Sonja_vR op 24-05-07 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt
tuurlijk moet mijn vriend t ook zelf wete!! maar als ik t niks vind mag ik er wel mijn mening over geve, ik ben wel degene die er tege aan moet kijken.
kleine tattoos vind ik ook wel mooi, vooral als ze een betekenis hebbe. maar een grote vind ik persoonlijk niet mooi, als staat t bij sommige wel, maar ook niet bij iedereen, en ik denk dat t mijn vriend niet zal staan wat hij wil...over een paar weke laat ik hore wat ik ervan vind, als hij hem gezet heeft
mijn vriend heeft er nu ook 1 op zijn arm, iets van bacardi ofzo persoonlijk vind ik dat geen mooie tattoo heb wel mooiere gezien.. jammer genoeg wil hij deze ook uit gaan breiden over zijn rug.. (Hopelijk niet met bacardi tekens ofzo)
Ik heb zelf 2 tatoeages en mijn bf heeft er 1 en wil er een 2e bij... Ik vind tatoeages dus wel mooi, maar als ik het niet mooi zou vinden... ik houd van mijn vriend om zijn binnenkant, een tatoeage meer of minder zou me echt een worst wezen . Al verft hij zijn haar pimpelpaars (oke...slecht voorbeeld, want dat is eigenlijk mijn favoriete kleur) of groen of knal oranje, dan nog vind ik hem leuk. Zelfs als ik er de hele dag tegen aan moet kijken... Lucilla, hapert de n op jouw toetsenbord toevallig...
Ik vind tattoos maar niks. Het zit er voor je hele leven op, kost bakken met geld + heel veel geld om het er weer af te halen. Nee, ga dan voor de lol eerst met een merkstift ofzo testen, maar ja.. ik vind het niks.
Ik heb zelf twee tattoo's (op mijn rechter middelvinger en schouderblad), en ik zou graag willen dat mijn vriend er eentje zou nemen, maar hij wil het niet. De reden wil hij niet vertellen, maar ik denk dat hij gewoon bang is om er eentje te zetten vanwege de "pijn" . Ik vind het juist wel erg leuk om een gave tattoo bij een man te zien.
ik persoonlijk vind dat je het je vriend niet echt kunt gaan verbieden, jij kijkt er wel tegenop ja, maar tenslotte loop jij er niet mee. mijn vriend zit ook onder en heeft er nu 6 en de 7de is in planning (een vriendvan ons is tatoeerder)
Ik vind je mening een beetje overdreven, en waarom vind je ze zo afschuwelijk ?
en wat vind je vriendje ervan dat jij het maar niks vind
het is wel verslavend hoe pijn het ook soms kan doen
Ik heb 3 tattoo's ben een meisje:D En vind het juist gaaf net als piercings. Maja je moet er iets mee hebben . Als ik het niet mooi zou vinden zou mijn vriend alsnog welmogen hebben. Het is zijn lichaam, dus ja. Ik heb een kleine tribal op men enkel. Een tijgerkop op men rechterbovenarm. En een schorpioen in men hals achter men oor. Maja ik blijf altijd zeggen het is diegene zijn/haar eigen lichaam. En als hij oud en wijs genoeg is om zelf te beslissen naja hou het dan maar tegen . Iederen zen eigen dnek ik dan maar. Maar ik kan me zeker wel voorstellen dat er mensen zijn die het niet mooi vinden. Ik hbe zoiets laat ieder in zijn waarde:) En als hij het mooi vind naja laat het hem doen. ( persoolijk hoor zou ik dat zeggen) Je leeft maar 1 x;)
En zoals je zelf zegt, je mag zeker je mening geven hoor !
Ik vind tattoo's echt afschuwelijk! Misschien is een kleine letter nog acceptabel. Maar nee niks voor mij. Ik zou het hem heel hard verbieden!
Ik denk dat dat ze het hem kan verbieden hoor. Het is zijn eigen leven zijn lichaam en alles dus verbieden, lijkt mij niet. Als mijn vriend mij zou verbieden tattoo's te zetten had hij pech, ik ben er nou eenmaal helemaal weg van dus ja . Dan is het toch jammer.
Mijn vriend laat eind augustus waarschijnljik zijn 2e tattoo zetten, hij heeft al een vrij forse ankh op z'n been staan, komt een cobra bij. Tsja, ik vind ze mooi, dus ik vind het niet erg
Ik houd ook niet zo van tattoos. Mijn man heeft er wel één, zijn sterrenbeeld op zijn bovenarm. Ik kan me er niet echt aan storen, maar voor het mooie.....Hij had die al toen ik hem leerde kennen. Ik denk niet dat hij er ooit nog 1tje bij zou zetten. Tja, als hij het wel wil: zijn lijf, zijn keuze, maar ik moet er tegenaan kijken Ik vind echt veel tattoos gewoon een smerig zicht ( wat ben ik toch weer conservatief ).
Op het moment dat je iemand iets gaat 'verbieden' kun je je meteen afvragen of je wel een goede relatie heb...
Ik lees hier reacties in de trant van "ik zou het verbieden" (maar dan in raar onleesbaar msn). En denk dan op mijn beurt: Ik hoop dat het vriendje snel inziet bij wat voor manipulatief persoon hij is, en snel iemand anders vind die hem wel in zijn (of haar) vrijheid laat.
Ik ben een jonge vrouw van 35 en zie er beroepsmatig 'keurig' uit. Aan de buitenkant. Onder mijn keurige kleding zitten een paar prachtexemplaren van (grote) tattoo's! Ik vind het prachtig en kijk ook graag naar andere mensen die tattoo's hebben. Daarnaast praat ik ook graag met mensen zonder tattoos hoor, die zijn ook even vriendelijk en verder even 'normaal' als mensen met tattoos.
Voor de felle tegenstanders: Misschien is het een optie om verder te gaan kijken dan het uiterlijk van een persoon en mensen die andere keuzes maken (dan die jij zou nemen) gewoonweg te accepteren. Dat maakt het een stuk makkelijker voor jezelf en voor een ander.
Juist de diversiteit van mensen maakt de wereld leuk!