Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieme schreef:Ik controleer het ook regelmatig en vooral rond ongi voel ik altijd wel knobbels en is het gevoelig. denk er eigenlijk steeds over om naar de huisarts te gaan maar dan zal je zien dan is er niets meer te voelen. toch de volgende keer maar voor de zekerheid gaan. als je het regelmatig controleerd dan leer je je borsten kennen en voel je de veranderingen op een gegeven moment duidelijker.
freespirit schreef:ik probeer ook regelmatig te controleren....alleen....voel ik vanálles. Het lijkt me zo moeilijk een knobbeltje te voelen. Voel je dat meteen, of moet je heel 'diep' voelen ? Zo 'diep' dat het pijnlijk is ?
freespirit schreef:ik probeer ook regelmatig te controleren....alleen....voel ik vanálles. Het lijkt me zo moeilijk een knobbeltje te voelen. Voel je dat meteen, of moet je heel 'diep' voelen ? Zo 'diep' dat het pijnlijk is ?
_rosita_ schreef:freespirit schreef:ik probeer ook regelmatig te controleren....alleen....voel ik vanálles. Het lijkt me zo moeilijk een knobbeltje te voelen. Voel je dat meteen, of moet je heel 'diep' voelen ? Zo 'diep' dat het pijnlijk is ?
dit heb ik precies net zo.....
wanneer is het 'iets' en wanneer is het gewoon klieren en vet etc....
op sites etc staat het wel duidelijk uitgelegd, maar dan nóg is het voor mij niet helemaal duidelijk.