Mijn kleine teentje doet pijn! Bang dat dokter me uitlacht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

Mijn kleine teentje doet pijn! Bang dat dokter me uitlacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 05:00

Ja dan denk je wat is dat nou voor mutserig iets zeg Gestoord

Nou oke vorig jaar nee wacht, alweer 2 jaar geleden is mijn dikke brede gemene peerd op mijn voet gaan staan (oke deed ze toen wel vaker) alleen is er toen wat fout gegaan ik heb toen 3 kwartier staan dansen van de pijn maar toen happy doorgelopen nergens meer last van gehad Haha!
Maargoed mijn rechter kleine teentje deed volgens mij krak (gebroken) aangezien hij nu dus al 2 jaar aanzienlijk anders staat dat mijn andere teentje je voelt echt ook z'n bobbel in mijn botje aan de buitenkant Vork *ik maak er ook graag mijn vriend mee bang, heel grappig om te zien*

Kan hem dus ook niet normaal bewegen, alleen heel eng (kan hem pas naar beneden krijgen als ik hem eerst opzijbeweeg)

Maargoed boeiend nooit meer last van gehad sinds ik mijn nieuwe schoentjes obsessief ging dragen omdat ze te mooi waren om erbij te bedenken dat ze eigenlijk te klein zijn Koe
Teentje weer dik, teentje vervelend aanwezig pijntje die niet weg wil maar nou nét niet zo erg dat je denkt ik ga dood Nors opkijken Huilen van het lachen

En dan nog wie gaat nou voor zijn kleine teentje van 2 centimeter naar de dokter, zit je daar in een wachtruimte vol mensen met ernstige aandoeningen en wat heb ik dan, ja 'ééeeeh mijn kleine teentje doet pijn Scheve mond

-Moet ik gaan? of wachten tot het weer weggaat? (ik kan btw wel gewoon goed lopen hoor, het is echt een pijntje op de achtergrond, zo iets als een vervelend zoem geluid in je oor).

Girlgamer

Re: Mijn kleine teentje doet pijn! Bang dat dokter me uitlacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 05:09

Ik was 2 jaar geleden al meteen naar de dokter gegaan Clown.

Dus als ik jou was, zou ik nu alsnog gaan!

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 06:31

Ik zou gewoon even gaan. Waarschijnlijk doen ze er nu weinig aan, maar je weet maar nooit. Kan ook een ontsteking zijn ofzo.
Maar misschien ook een idee om passende schoenen te dragen? Lachen

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 07:45

Toch maar even gaan hoor Haha!
De dokter heeft als werk om alle kwaaltje, hoe nihil ook, serieus te behandelen. Daar krijgt ie voor betaald Haha!

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 07:47

gewoon even bellen en de situatie uitleggen, dan bepaald je arts wel of je wel of niet moet komen Ja

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 07:50

Ach.. een klein teentje, bij mij hebben ze ooit nog een röntgenfoto van mijn grote teen gemaakt Clown , en ik zit ook ongeveer elke maand bij de dokter Clown
Dan heb ik weer bronchitis, waar ze me na 15 bezoekjes nog steeds geen antibiotica voor willen geven, en een maand later val ik van mijn fiets, of van de brommer en heb ik alles gekneusd Nagelbijten / Gniffelen
Eerst had ik een oude man als dokter, en die vergat dat, die zei dan altijd "lang niet gezien" terwijl ik 3 weken terug nog was geweest, maar helaas die is met pensioen.
Dus ik zeg, gewoon gaan. Lachen

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 07:57

Waar je je al druk om kan maken het is die man z'n werk?
Tenzij jij liever met pijn loopt
gewoon gaan dus!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 09:38

-> MW

Wolffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 09:59

Gaan! Er zijn mensen met genantere (alhoewel ik dit niet zo raar vind) naar de dokter geweest Tong uitsteken Je grote + kleine teen zorgen voor een groot deel voor je evenwicht... als je botvliesontsteking of iets anders naars hebt, heb je zometeen er nog last van ook... succes!

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 10:00

Hihihi... Haha! Ik kan me voorstellen dat je zo denkt.. Maar je moet gewoon gaan hoor, daar zit hij voor! en misschien zitten er wel andere mensen die een zere pink hebben Knipoog

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 10:01

ik zou ook gewoon gaan hoor. Kan dnek ik niet veel aan gedaan worden aangezien die wss gebroken is geweest en dan scheef is aangegroeid. ik heb soort gelijsk gehad met mijn dikke teen en moet nu gewoon uitkijken welke schoenen ik draag