Nou oke vorig jaar nee wacht, alweer 2 jaar geleden is mijn dikke brede gemene peerd op mijn voet gaan staan (oke deed ze toen wel vaker) alleen is er toen wat fout gegaan ik heb toen 3 kwartier staan dansen van de pijn maar toen happy doorgelopen nergens meer last van gehad

Maargoed mijn rechter kleine teentje deed volgens mij krak (gebroken) aangezien hij nu dus al 2 jaar aanzienlijk anders staat dat mijn andere teentje je voelt echt ook z'n bobbel in mijn botje aan de buitenkant

Kan hem dus ook niet normaal bewegen, alleen heel eng (kan hem pas naar beneden krijgen als ik hem eerst opzijbeweeg)
Maargoed boeiend nooit meer last van gehad sinds ik mijn nieuwe schoentjes obsessief ging dragen omdat ze te mooi waren om erbij te bedenken dat ze eigenlijk te klein zijn

Teentje weer dik, teentje vervelend aanwezig pijntje die niet weg wil maar nou nét niet zo erg dat je denkt ik ga dood

En dan nog wie gaat nou voor zijn kleine teentje van 2 centimeter naar de dokter, zit je daar in een wachtruimte vol mensen met ernstige aandoeningen en wat heb ik dan, ja 'ééeeeh mijn kleine teentje doet pijn

-Moet ik gaan? of wachten tot het weer weggaat? (ik kan btw wel gewoon goed lopen hoor, het is echt een pijntje op de achtergrond, zo iets als een vervelend zoem geluid in je oor).