Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

DresslOver schreef:als je nou zelf niet gaat zoeken zal ik het wel ff doen hoor.. Pff..
viewtopic.php?f=34&t=590423&hilit=
100 pagina's (en wat extra's ) vol met drugs. stel daar je vraag maar..
DresslOver schreef:als je nou zelf niet gaat zoeken zal ik het wel ff doen hoor.. Pff..
http://bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=3 ... 423&hilit=
word het daar ook nog eens gezellig. 

blosbokker schreef:DresslOver schreef:als je nou zelf niet gaat zoeken zal ik het wel ff doen hoor.. Pff..
viewtopic.php?f=34&t=590423&hilit=
Ontspan!! Neem een jointje![]()
_Priscill_ schreef:Wel zou ik wel eens willen weten hoe het is om een joint te roken.
maar ik vind het stinken daarom doe ik het niet.
. Echt GEEN aanrader, brrr. Ten eerste was die joint zelf al vies en even daarna voelde ik me niet zo tof
. Ik had gewoon het gevoel dat mijn hoofd van mijn romp af ging vallen. Dat doe ik dus echt nooit meer, haha.
denk ik
was echt vet relaxed jonge ik lag in een deuk sjeminee niet nromaal haha maargoed.. ff voor bokkers die mij kennen waag t niet om efvoor te zorge dat mij ouders er op de een of de andere manier achter kome want dan vrees ik dat ik niet meer leef
Wallie schreef:DresslOver schreef:als je nou zelf niet gaat zoeken zal ik het wel ff doen hoor.. Pff..
http://bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=3 ... 423&hilit=
:S ff relax.. en dat had ik al even zitten lezen, en daar word ook over hondjes of wattan ook gepraat niet echt gepast.. enne ik weet zelf wel genoeg van drugs.. maare ik wou eens weten of iemand anders het geprobeerd had en zijn/haar ervaring..
naja dat wist ik dus even nietmeer 100% maar gewoon ja gezegt... 
Hoe smaakt dat? argonlover schreef:hmm volgens mij kon ik me nog wel alles herrineren

KsVrPy schreef:Nee nog nooit en ik ben het ook niet van plan...
Ben idd ook wel benieuwd naar spacecake.Hoe smaakt dat?