Hoe reageerde je toen je iemand zag die een aanval had (welke vorm dan ook)?Ben ook wel benieuwd of bokkers die geen ervaring met epilepsie hebben weten wat het inhoud en wat zij zich daar bij voorstellen?

Voor de bokkers met epilepsie even wat vragen; welke vorm heb je, heb je vaak een aanval, hoe gaat je omgeving er mee om, kortom hoe beleef je "jouw" epilepsie?
Ik heb zelf ook epi. de "grote" aanvallen en heb vanaf Januari geen grote aanval meer gehad (
) nog wel 2x dat ik wegviel, een soort flauwvallen zegmaar. Als ik zo'n grote aanval heb kan ik de mensen om me heen nog wel horen en ik ben me er een beetje van bewust wat ze met me doen etc. Ik heb inmiddels ook al genoeg tafels en stoelen omgetrapt en mensen blauwe plekken bezorgd
Gelukkig gaat mijn omgeving er goed mee om en zijn ze geïnteresseerd in wat ze evt. wel en vooral niet moeten doen 
Nouja, zo kan ik nog wel even doorgaan
Ik hoop dat er wat reacties komen

ben ook even compleet van de wereld geweest vervolgens. Het laatste dat ik me herinner is dat ik moeite kreeg met ademhalen..
Aah, die grand mal aanvallen zijn echt slopend..heb 1x zoiets gehad, echt vreselijk! Ik bleef gaan en vond het dood eng in hoeverre ik het me kan herinneren!
Dus als ik naar mn neuroloog ga ga ik dat gelijk even melden