Grrr steeds last van ogen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Grrr steeds last van ogen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 22:10

Ik heb een tijdje geleden een topic geplaats over een DA mascara waar ze een jaar later achterkwamen dat er een bacterie inzat.
viewtopic.php?f=136&t=734215&p=23479479&hilit=Da+mascara#p23479479 (oud topic)
Ik heb al tijden last van mn ogen, niemand mag ook mn makeup gebruiken, ik had eerst geen flauw benul wat er aan de hand was met me ogen, totdat ik t las van mn eigen mascara, tjah beetje laat maar waarschijnlijk wist ik nu waar t eindelijk vandaan kwam.

Ik heb al ontzettend lang (zo'n 8 maanden schat ik) last van mn ogen, wisselend.
Soms een maand lang niets, soms uit t niets enorme jeuk en ben ik verplicht mn makeup eraf te halen van de prikkende pijn. ik blijf dan non stop tranen en dit is niet tegen te houden. Nou ben ik links erg slechtziend, (plak iets op me rechteroog en ik loop overal tegenop) en soms word me rechteroog dus te grazen genomen zoals nu, ik heb nu weer een strontje en 2 weken geleden had ik voor t laatst weer een prikkend oog.

Wat moet ik doen? al mn (alweer) nieuwe makeup weg gooien?
Toch even bezoekje aan de HA?
Ik werk met mensen op de rabobank bij evenementen, ik kan dus niet lang zonder makeup lopen.
nog huis tuin en keuken tips?

esmee_

Re: Grrr steeds last van ogen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 22:12

Ik heb het ook. Nog niet zo lang, dus ik dacht eerst dat het misschien hooikoorts was, maar ik had geen last van mijn neus. En het begint bij mij uit het niets. Ook heb ik het gewoon als ik geen make-up op heb.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 22:17

ik ook vaak zat zonder makeup, t komt helemaal vanuit t niets te voorschijn. mn ogen worden gecontroleerd op haartjes,losse wimpers etc noem maar op, gespoeld met gekookt water( afgekoeld) maar er is niets te vinden, echt heel raar en ben t gewoon zat, spuugzat.

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 22:22

Ik zou even langs de HA gaan en vragen welke make-up je dan het beste zou kunnen gebruiken als het moet vanwege het werk.