Alcohol en perdo femina?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Oonax

Alcohol en perdo femina?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 20:35

Ik ga straks uit maar ik heb vandaag al twee Perdofemina's (pijnstiller bij menstruatiepijn) geslikt.
Ik heb gekeken op de bijsluiter of je het mag combineren met alcohol maar ik vind niks terug. Nu niet dat ik van plan ben me lazarus te drinken, maar een glaasje meedrinken is toch gezellig. Bloos
het enige dat ik vind is:
Gebruik van PERDOFEMINA in combinatie met voedsel en drank .
Niet van toepassing

Moest de combinatie met alcohol verkeerd kunnen aflopen zou er toch een waarschuwing bijstaan hé? Maar ik dacht toch altijd dat pijnstillers en alcohol niet samengingen.

beantsje

Re: Alcohol en perdo femina?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 20:37

Als er niks staat, zal het wel meevallen, hoewel ik persoonlijk altijd voorzichtig ben met de combinatie medicijnen-alcohol.
wil je zekerheid, vraag dan een apotheker, die kan je het vertellen hoe het precies zit.

MamaMiesje

Re: Alcohol en perdo femina?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 20:40

Het is natuurlijk nooit aan te raden een (grote) dosis pijnstillers met een (grote) dosis alcohol te slikken.
Maar jij zegt dat je er twee hebt genomen vandaag. Wanneer was dat? Vanmorgen en vanmiddag? Ik denk tegen de tijd dat jij je eerste glaasje drinkt vanavond, ze al wel grotendeels uitgewerkt zullen zijn hoor Knipoog
Net wat je zelf zegt: je bent niet van plan je lazarus te drinken, dus ik denk niet dat het erg veel kwaad kan.
Veel plezier vanavond Knipoog