dromen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marigold

dromen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 12:57

wie weet dat,
hoe moet je ze nou zien?

is het nou je eigen fantasie die een verhaal vormt, een beeld zoals je het graag wilt?
of gegven dromen juist aan wat je kan verwachten?

ik heb het over een droom die ik (in verschillende vormen, maar in basis hetzelfde) steeds terug krijg.
over een nu bestaande situatie.

Marigold.

RoseK

Re: dromen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 13:00

Ik denk dat je over dingen droomt waar je vaak, misschien onbewust aan denkt, die je erg bezig houden.
Ik kon vroeger wel dromen wat ik wou, voor het slapen heel erg aan dat onderwerp denken en vaak droomde ik er dan ook over.
Volgens mij heeft je fantasie er niet heel veel mee te maken, ik denk niet dat die echt actief is als je slaapt..

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 13:01

Ik weet het niet presies maar de ene keer is het je wens iets wat je wil. dan droom je dat je het krijgt ( fantasie dus )

en de andere keer droom je iets en dat gebeurt de volgende dag.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 13:10

het gaat om iets waar ik best mee zit, en in mn droom komt het uiteindelijk goed, terwijl ik denk dat het in het echt niet zo kan zijn, hoewel ik het wel hoop.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 13:18

In je dromen verwerk je dingen waar je mee zit of die je hebt meegemaakt. Ik drrom zoms echt onzin dingen, en erna echt iets wat ik die dag heb meegemaakt
je kan op internet ook vaak betekenis opzoeken van je droom, maar of dat allemaal klopt...

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 13:30

bedankt.

punt is als ik het wil uitzoeken op internet, kom je op spirituele sites terecht
waar ik niet zo achter sta
ik ben christen,
en ik weet wel dat in de Bijbel mensen vaak uitleg kregen door dromen.
dus wat dat betreft..

maar toch, ik weet niet hoe dromen moeten worden uitgelegd,
of je het letterlijk mag nemen,
of dat het zoals ik me afvroeg, misschien voortvloeid uit je eigen-bedachte hoop zegmaar.
vandaar mijn vraag, misschien weet iemand hier het.

eigenlijk is het wel maf, misschien moet ik er gewoon op vertrouwen dat het inderdaad uitleg is, dus het antwoord op de vraag die me steeds bezig houd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 18:25

Dromen zijn om je gedachtes en gevoelens te verwerken, en je gebeurtenissen van de dag. (Naar mijn idee Knipoog ). Geen voorspellingen en ook niet direct fantasieen, maar meer een manier om de afgelopen dag en wat je bezig houdt te verwerken.