Och meis. Ik ken je situatie wel hoor, ik heb nu ook een vriend en ik ben ook heel onzeker over mezelf, ik heb alleen wel wat ergere dingen dan die iets kleinere cupmaat en een moedervlekje. Ik heb onder andere een pigmentvlek van 14 bij 5 ofzo op mijn buik, om daar maar even mee te beginnen. Daarnaast ben ik alles behalve een maatje 38, en zo zijn er nog een aantal intieme dingetjes, die ik verder hier niet ga neerzetten.
Ik vind het ook heel moeilijk om mezelf aan hem te laten zien en ik ben daar ook heel onzeker over, hij weet dat. Hij zorgt er juist voor dat ik me niet zo onzeker voel, hij zorgt ervoor dat ik me niet minderwaardig voel aan al die 'oh zo perfecte modellen'. Hij moet ervoor zorgen dat jij je op je gemak voelt, hij moet jou het gevoel geven dat het bespreekbaar is, ik ben nu ook bezig met mijn 'probleemgebieden' aan te geven, dat is gewoon bespreekbaar hoor, zeg dat je je daar onzeker over voelt, dan houdt hij daar echt rekening mee. Hij accepteert je zoals je bent, en als hij dat niet doet, er zijn meer jongens in de wereld dan hem.