Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Als de huid eromheen irriteerd zou ik wel even naar de HA gaan, dan zit er idd misschien een ontsteking onder.
Ik ben er niet naartoe gegaan omdat ik zo ook wel kon bedenken dat hij het voor mij niet beter ging maken. Volgens de chirurg zou het komen omdat ik te veel ermee gerekt heb, maar ja wie gaat er nou 12 weken niets met de binnenkant van je been doen (neem maar fietsen als voorbeeld).
Shivatjuh01 schreef:Ik wil er ook 2 laten weghalen, maar als ik dit zo lees doe ik dat maar niet.. Heb me nu officieel bedacht!
Shivatjuh01 schreef:Ik wil er ook 2 laten weghalen, maar als ik dit zo lees doe ik dat maar niet.. Heb me nu officieel bedacht!
Kyrseltje schreef:Zo, ik ben bij de dokter geweest. Het is verdiktlitteken weefsel. Nu heeft ome dokter dr wat ingespoten, nu is het heel erg dik, maar het gaat veel minder worden.
Chivatjuh01 en Geaa, ik zou ze weghalen als ze donker zijn, of heel dik. Het litteken wordt normaal niet zo lelijk, maar bij mij was het verkeerd gegaan met het helen. Hij zei dat het wel goed was dat ik hem heb weg laten halen, want nu weten ze dat al mijn moedervlekken goedaardig zijn.
Yinari schreef:Kyrseltje schreef:Zo, ik ben bij de dokter geweest. Het is verdiktlitteken weefsel. Nu heeft ome dokter dr wat ingespoten, nu is het heel erg dik, maar het gaat veel minder worden.
Chivatjuh01 en Geaa, ik zou ze weghalen als ze donker zijn, of heel dik. Het litteken wordt normaal niet zo lelijk, maar bij mij was het verkeerd gegaan met het helen. Hij zei dat het wel goed was dat ik hem heb weg laten halen, want nu weten ze dat al mijn moedervlekken goedaardig zijn.
Dat is niet waar hoor! Ik heb regelmatig moedervlekken laten weghalen en dat was altijd goed, tot twee jaar geleden --> ineens een Melanoom. Altijd waakzaam blijven op je moedervlekken